Nu Online
Momenteel zijn er 675 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ons droomfeest 27/07/2013 - enkele referenties

30-7-2013 12:02:43

Heerlijk nagenieten is het...

Op de foto's wordt het nog enkele weken wachten, eerst mogen we genieten van onze huwelijksreis naar Tanzania en Zanzibar... :)

Toch wil ik graag een aantal échte aanraders met jullie delen. Ik weet hoe fijn het is om hier op het forum links te vinden naar mensen die hun werk met hart en ziel doen, wel... hier zijn er zo een paar:

- Dominiek Devolder uit Kuurne, onze ceremoniemeester. Hij werkte zich letterlijk en figuurlijk urenlang in het zweet om onze viering te realiseren zoals wij ze gedroomd hadden. Dominiek is bovendien een zeer warme en sympathieke man!

- Kimberly en Luk uit Kruishoutem die de live muziek verzorgden. Kimberly heeft een schitterende stem, Luk een uitzonderlijke begeleiding op piano. Ze zorgden, zowel op de viering als op onze receptie, voor een sfeervolle omkadering. De positiviteit en opgewektheid stralen van hen af op alle aanwezigen.

- Feestzaal Renard uit Beervelde (Lochristi) http://www.renard-beervelde.be. Wat een service! Mevr. Van Watermeulen zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is, Hélène en Rudy zijn gouden mensen... Het enige wat zij willen, is een gelukkig bruidskoppel. Geen inspanning is hen te veel om er een droomfeest van te maken. Zij weten wat kwaliteit is en gaan voor perfectie.

- DJ Benny uit Sint Pauwels (Sint Gillis Waas) http://www.themaxxx.be. Het plezier en genot waarmee hij achter de draaitafel staat, zorgt er gewoon voor dat de mensen niet willen blijven zitten op hun stoel. Bij het aan tafel gaan en reeds van bij het dessert zorgde hij ervoor dat de mensen helemaal in de juiste sfeer zaten. Bovendien speelde hij ook op onze viering een belangrijke rol en mochten we bij de voorbereiding al onze wensen delen.

- Bloemiste Tieneke Blockeel uit Oudenaarde http://www.degroenehoeve.be/. Met eenvoud tovert zij de wensen van het bruidspaar om in fijne bloemencreaties.

- Broeder Johan uit Dendermonde http://www.goedeherder.be/contact.htm. Hij zette ons op weg om er een heel persoonlijke viering van te maken, een viering die weerspiegelt wie wij zijn en waar we voor staan.

Contacteer hen gerust met onze groeten!
Succes bij het vinden van de juiste mensen, met een persoonlijkheid die past bij jullie als koppel...

Groetjes,
Sven & Sofie

Sofie
27-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1628

mona
27-7-2013
 Meld misbruik30-7-2013 12:57:55

Geen tijd meer voor een verslagje? :-) Hebben jullie last gehad van het onweer? Want in de voormiddag heeft het bij ons echt wel lelijk gedaan...

krista
9-8-2013
 Meld misbruik30-7-2013 14:49:23

Alvast een dikke proficiat, geniet van jullie honneymoon ;-).
XxX

NiDi
2-8-2013
 Meld misbruik30-7-2013 15:20:04

oooh zelfde bestemming als wij :)

Geniet ervan!

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik30-7-2013 16:55:26

Wij hebben ook broeder Johan volgende maand :-) Heel fijne mens, idd!

Proficiat

Sofie
27-7-2013
 Meld misbruik30-7-2013 19:20:24

@ Mona
Ik ben een schrijver... en deze dag krijg ik niet in woorden omvat...
Fotootjes volgen, eens ze er zijn, en ik ben er vast van overtuigd dat de beelden meer zullen vertellen dan mijn woorden... :)

Sofie
27-7-2013
 Meld misbruik30-7-2013 19:21:44

@ Mona
Voor onze fotoshoot gingen we in de voormiddag over naar plan B, maar vanaf 16 uur kon alles (viering én receptie) doorgaan onder een stralende zon!

Charlotte
6-9-2013
 Meld misbruik30-7-2013 21:31:29

Leuk om te lezen.
wij zijn vorige vrijdag bij dominiek devolder geweest en wij hebben er alle vertrouwen in. idd een heel sympatieke, rustige man die naar mijn mening (nu al) zijn vak op en top kent.
Blij zo'n reactie te lezen nog voor ons huwelijk.

Veel plezier tijdens jullie huwelijksreis.

Groetjes

mona
27-7-2013
 Meld misbruik31-7-2013 6:21:40

Benieuwd naar de foto's dan (maar nog meer naar onze foto's... :-p )

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik13-8-2013 16:59:10

PROFICIAT! Benieuwd naar de foto's xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info