Terug naar overzicht
Super fijn , nu aftellen tot jullie dag :-) Zijn de kleedjes bij la tiara duur ? Anders wil ik daar ook eens een kijken gaan nemen , maar ik heb een beperkt budget
goh mijn kleedje koste 1300 ik zei dat ik max 1500 wou geven en heb toch heeel wat kleedjes te zien gekregen.MAar sorry lieve kelly het mooiste kleedje hangt nu in mijn kast ;)Groetjes sarah
Ik zou in ieder geval wel weten wat te kiezen als ik de site bekijk. Echt supermooi.Je maakt ons echt wel nieuwsgierig nu :-) Geen tipje van jouw sluier oplichten ?? Moeten we echt wachten op de foto's ??
Spijtig Sarah :'-( Het is je gegund hoor :-p Ben benieuwd naar je jurk ;-)
oeeeoeeeehhhh ik ben benieuuuuwd :-)
Dag Sarah, super leuk gevoel moet dat zijn. Ik heb vorige week mijn kleed bij hen gekocht. Een praktisch vraagje... Was jouw eerste pas ook maar een maand voor de trouwdatum? Bij mij wel en vond het vrij laat. Veel plezier dit weekend! Je zal zeker stralen!
een maand op voorhand maakte ze het pas op maat maar ik kreeg bericht toen jurk binnen was en mocht ze toen gewoon voor de fun nog eens aandoen.Je zal allen toch nog weekje geduld moeten hebben vrees ik ;)Jurgen zit te vaak op pc ;)Dikke zoen
Mijn jurk komt ook van la tiara, zeker niet de enige winkel die ik bezocht maar wel daar vond ik een jurk op mijn lijf geschreven (ps; fotos zijn al beschikbaar )
je zag er prachtig uit kelly!!!
Sarah, heerlijk moment eenmaal je jouw jurk dicht bij je hebt. Het verlangen om ze zaterdag te dragen zal je alleen maar meer doen stralen. Geniet ervan !!!
moet alleen nog erg streng zijn voor mezelfBij voorlaatste pas was ze net 3 kilo te smal, dus ikke op dieet (maar op kamp ging het mis omdat er veel brood werd geserveerd en brood maakt mij dik) dus nu past de jurk net goed.Voor iets comfortabeler te zijn zou ik graag nog kilo kwijt geraken tegen zat...Veel water drinken dus.. (ben slechte drinker oei oei)