Terug naar overzicht
Je mag mij een foto sturen!Lieselot.koolen@gmail.com
als je een sluier verkoopt mag je altijd nr mij foto strn :-)verbruggen_margot@hotmail.com
je mag mij ook een foto sturen van de jurk kvandael@hotmail.com
Hey Christine, ik ben al getrouwd, maar wil je langs deze weg proficiat wensen. Je kent mij (een beetje), ik zal een tip geven wie ik ben: jouw trouwkapsel zit in een facebookalbum met kapsels. Ik sta ook in dat album, foto's gepost op 23 juli... Kijk maar es of je me herkent aan mijn haar. :-D (En anders: zoek op dit forum mijn trouwverslag maar eens op, daar staat ook een link naar een foto van mij in... :-p). Nog een tip: laatste keer dat we mekaar spraken was een paar jaar geleden op het perron van het station. ;-)Groetjes!
Hey Liesbeth (ik hoop toch dat ik het juist heb :))Ook voor jou een dikke proficiat! Wanneer zijn jullie getrouwd?Waar kan ik je trouwverslag ergens vinden?Isabelle heeft blijkbaar je haar ook gedaan. Ze kan dat goed hé! :)GroetjesChristine
MargotMet een sluier kan ik je jammer genoeg niet helpen.GroetjesChristine
Jep, je hebt het juist. Hier is mijn verslag van afgelopen zaterdag: http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=500817
En inderdaad, Isabelle is echt handig met haar (ik heb er zelfs een professionele kapster voor afgezegd nadat ze mijn haar gedaan had voor mijn vrijgezellendag).
hallo,Ik ben wel geïnteresseerd in de jurk. Je mag het doormailen naarvandagirl@hotmail.comalvast bedankt;
verkoop je een onderrok?Vele groetjes en proficiat!Céline
Dag Céline Nee, een onderjurk heb ik niet. Groetjes Christine @ Liesbeth: mooi verslagje, jullie hebben duidelijk een heel fijne dag gehad!