Terug naar overzicht
mss van die prittbuddies?
De plakband bestaat zeker. Ik heb dit reeds in de apotheek gebruikt om notitiebriefjes aan de voorschriften te "plakken" en daarna de notitie er terug af te halen zonder het voorschrift te beschadigen. Ik kan je jammer genoeg niet helpen bij de benaming. Misschien kan je hiervoor wel terug bij AVA-papierwaren of één of ander copy-center waar ze ook veel kantoorbenodigdheden verkopen?Maar de plakband bestaat dus wel degelijk :-)
Ik denk da je ook het best zult zijn met die posterbuddies. Zelf gebruiken we die ook vaak
Naast die buddies bestaat er nog iets heel praktisch van Pritt, naam ontglipt mij. Ik gebruik het op het werk echter vrij vaak. Ik zal vandaag eens kijken!
Ik dacht eigenlijk direct aan "post-it's". Het zullen niet die briefjes zijn die je wil gebruiken, maar het is wel die soort lijm die er op zou moeten zitten.
Andere optie is de poster laten plastificeren? Dan krijg je elk soort plakband er achteraf af... Hangt er vanaf wat je achteraf nog met die poster wil doen. Of de poster inkaderen achter glas, dan kan je op glas ook plakken wat je wil, dat komt er ook wel weer af nadien.
Ondertussen eens bekeken op het werk. Het is niet van pritt maar van TESA, het noemt TACK ( = dubbelzijdige kleefpads). Werkt echt super goed!
dankjewel! Zal namiddag eens op zoek gaan ernaar:)
Ik heb de kleefpads van TESA gekocht, en ze zijn super, precies wat ik zocht!!merrcccciii!!!
Graag gedaan! Blij dat het is wat je zocht :)