Terug naar overzicht
ik wil het wel eens nalezen :-) pallacinky@hotmail.com
Hey Birgitta, ik wil het ook wel nalezen: anneliesheremans@hotmail.comWat de liedjes betreft: wij zullen gaan voor twee intredeliedjes (mijn papa en ik op wedding march van mendelssohn omdat ik dat altijd zo gewild heb maar we weten nog niet welk liedje we zullen nemen voor bruidegom + suite).Voor de rest van de liedjes kan ik je niet helpen; vind dit zelf heel moeilijk.
Ik wil het ook wel graag nalezen , ine.berkmans@hotmail.com Intredeliedjes ligt eraan. Kom je samen binnen ? Dan maar 1 liedje..Komt eerst de bruidegom en ga je dan samen met je papa naar binnen ?Dan 2 denk ik..Groetjes
Wij hadden ook twee intredeliedjes. één voor mijn papa en ik en één voor de andere. Voor uittredelied hadden wij u2 - it's a beautifull day.Misboekje kan ik voorlopig niet nalezen, we vertrekken vrijdag op huwelijksreis.Nog veel succes met de voorbereidingen!
ik wil het ook graag lezenkathleen.valkenaars@gmail.com
Ja dan denk ik 2 intredeliedjes nodig te hebben!@evy: geniet van de huwelijksreis!
Birgitta, Als je nog mensen nodig hebt om je boekje na te lezen, casteelslaura@gmail.comGroetjes,Laura
Ik wil het nog nalezenwijtrouwen10-08@hotmail.be
Ik wil je boekje ook wel eens nalezenvicky.desutter@gmail.com