Terug naar overzicht
Graag foto's en prijzen van enveloppedoos, ringkussentjes, trouwkleedcbroothaers@yahoo.comDank u, Cindy
Naar mij mag je fotootje van enveloppedoos, ringskussentjes, witte mandjes en witte loper doorsturen aub..emailadres: sarah.tordeur@hotmail.comgroetjes
geen sluier? :)
Ik zou ook graag fotootjes zien en prijs weten van de mandjes en de loper: taschkevdv800@hotmail.com
Dag SaskiaZou je me het aantal meter en de prijs van de witte loper kunnen doorsturen aub?inelammertyn@hotmail.com.Thanks!
Kan je me foto van ringkussentjes en de prijs doormailen aub? anneliesheremans@hotmail.comBedankt!
Kan je mij foto van trouwkleed en maat doorsturen Alsook kledij Hugo boss , enveloppedoos en ringkussentje kvandael@hotmail.com Alvast bedankt
Hallo Hoeveel meter is de loper? Wat is je vraagprijs? Mijn mail: caroline.bekaert@gmail.com
hallo,Je mag ook mij foto doorsturen van kussentjes, enveloppendoos, uw trouwkleed.vandagirl@hotmail.com
Ik zou graag foto hebben van hetgeen je nog over hebt stephanie.muylaert@gmail.com Groetjes stephanie
Iemand van jullie al een mailtje gehad van Saskia? Ik tot op heden nog niets
Ik ook niet Kelly!Misschien is ze met vakantie nu?! Geen idee....raar he!
Ja mss met verlof Had naar haar email adres ook gemaild maar nog geen reactie op gekregen , nog even afwachten
hallo dames!Sorry dat ik zo laat stuur, door omstandigheden ben ik niet meer op de PC geraakt..Sorry sorry sorry!Morgen ga ik zeker terug mailen naar jullie!
hallo Is de Witte loper al verkocht?Groetjes
Hallo Als de witte loper nog niet verkocht is, mag je mij ook de foto en de prijs bezorgen op chiarahauben@hotmail.com Als hij wel al verkocht is, waar hebben jullie dat gekocht? Groetjes