Terug naar overzicht
Klinkt geweldig! Zal wel een zwaar kostenplaatje aanhangen zeker? En over welke periode moet je die drie beurten dan spreiden?
Hey normaal draait het rond 220 euro voor 3 beurten, 1 beurt om de week.Hier was er een actie dus 3 beurten voor 129 euro...Als er resultaat is geef ik dat er graag aan...
Amai ja 129 euro zou ik er ook wel voor over hebben. Hou ons op de hoogte he
Wauw. De actie is al reeds voorbij of niet? :)
Bedankt voor je tip , was ook aan het denken om dit te doen iets voor de trouw Maar blijft het resultaat ook ? Moet je nadien iets speciaal doen qua voeding? Alvast bedankt
ik heb hier ook even naar gekeken, voor moest mijn dieet niet echt vlotten (gelukkig gaat dat toch redelijk :-) nog 2 kilo te gaan! whooopwhooop), maar ik las op het internet vaak de ervaring dat het maar een drietal weken zo bleef... ik hooop natuurlijk dat dit niet waar is :-) maar het zou erop neer komen dat die wrap ervoor zorgt dat je vooral plaatselijk vocht verliest.Succes en hou ons op de hoogte! (moesten die 2 kilo maar niet lukken...... ;-) )
Deze actie loopt nog bij Chez Femme in OostendeEr wordt gezegd dat men een nabehandeling nodig heeft na 1 jaarIk denk natuurlijk wel dat dit gepaard gaat met een gezonde voeding... Daarna elke dag McDonalds lijkt me niet zo'n goed idee :p Al zou ik dat wel willen :D
Leuk ik volg mee!
Ik heb dit ooit eens laten doen en je verliest er idd cm`s mee, maar dat is heel tijdelijk. Je verliest namelijk enkel vocht en dat komt er snel weer bij!