TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sarah
15-9-2007
|
5-12-2006 21:55:02
Hoi Sandrine, wij trouwen in hof van keulen in kallo. Wij gaan overnachten in hotel beveren te beveren. http://www.hotelbeveren.be/ Wij hebben voor de suite gekozen, met rond bad en zo, wij zijn die eerst gaan bezichtigen, ze hadden dit zelf voorgesteld.
Succes
|
|
Pietje
7-7-2005
|
6-12-2006 9:06:01
Dag Sandrine,
Wij zijn ook in Hof ten Damme getrouwd en hebben lang gezocht naar iets moois is de buurt. Dat is er dus niet. Waarom gaan jullie niet naar Pieter Porters in Antwerpen? 's Nachts is dat maar 15 à 20 minuten rijden met de taxi. En de kamers zijn heel romantisch.
|
|
Sandrine
13-10-2007
|
6-12-2006 9:16:06
Lijkt inderdaad heel romantisch en blijft sluit qua stijl volledig aan bij HTD. Zeg Pietje, ik heb helaas nog niet het genoegen gehad om ooit in Hof ten Damme te dineren, ik weet alleen dat het Nouvelle Cuisine is & heerlijk is... maar jullie hadden toch voldoende gegeten? Ik maak me ook een beetje zorgen over het feit dat de eretafel weg moet om ruimte te maken op de dansvloer, waar zijn de ouders nadien gaan zitten? Kregen zij een nieuwe tafel op een andere plaats? Alvast dank voor de info !
|
|
Pietje
7-7-2005
|
6-12-2006 16:38:06
Sandrine, ik kan al je twijfels wegnemen. We hadden echt genoeg te eten. We hadden aperitief, rog als voorgerecht (overheerlijk) en dan parelhoen. Als afsluiter het dessertenbuffet. Dat is gewoon een must!! Op voorhand maakten we ons ook zorgen of het genoeg ging zijn en wilden we een tussengerecht. Maar HTD zei dat dat niet nodig was, wat wel heel eerlijk is vond ik. En het was ook effectief niet nodig. We namen trouwens het drankenforfait en daar is nog een soepje inbegrepen. We hadden ook nog enkele mini-broodjes besteld voor 's nachts maar daar is bijna niemand aan gekomen. Het dessertenbuffet is overvloedig en blijft een tijdje staan. Dan over de eretafel; daar maakten we ons ook zorgen over. Onterecht, want die tafel wordt gewoon op een andere plaats neergezet. Je mag zelfs kiezen waar. Trouwens, de DJ is zo goed dat iedereen aan ons kwam vragen waar we die kerel gevonden hadden. Kortom, ik kan alleen maar positieve dingen zeggen over HTD + de rekening klopte exact met het op voorhand geschatte bedrag. Alles is tot in de puntjes geregeld. Onze oude website is www.bruidsboeket.be en daar staan wat (amateur)foto's op van oa het dessertenbuffet. Relax, jouw feest gaat perfect verlopen. Moest ik alles op voorhand geweten hebben, zou ik me geen seconde druk gemaakt hebben. Ik ben alleen jaloers op jou dat je het nog mag meemaken.
|
|
Sandrine
13-10-2007
|
7-12-2006 16:30:33
Hallo Pietje, zeer veel dank voor jouw feed-back, je hebt veel twijfels weggenomen en het voelt toch een stuk rustiger aan. Ik had een paar weken geleden reeds naar jouw website gekeken, je bruid was echt prachtig ! Nog eens veel dank voor jouw bijdrage, wij wensen jou het allerbeste toe, San
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|