Terug naar overzicht
MIJN ZUS HAD DAT OOK 15 JAAR GELEDEN...
vind dat wel een heel mooi liedje, ik vond dit ook iets hebben maar mijn vriend vond het wat minder. Nu hebben we gekozen voor 'what a wonderfull world" van louis armstrong, wordt akoestisch gebracht. Mijn schoonbroer speelt op de gitaar en mijn vriendin zingt het.
Goh... persooonlijk vind ik dat liedje wel erg melig... maar objectief gezien is het wel een heel mooie tekst en als het bij jullie past, dan moet je dat ook gewoon doen!
Er zijn natuurlijk 100000 hedendaagsere liedjes.Ik vind het oudbollig maar dat is allemaal van geen belang als het voor jullie een speciale betekenis heeft of als je weg bent van de tekst.
ja het is een oudbollig liedje, maar de tekst is wel heel toepasselijk.Jeetje, nooit gedacht dat een openingsliedje vinden zo moeilijk zou zijn.Gelukkig heb ik nog hééél veel tijd ;-)
Is inderdaad moeilijk om een openingsdans te vinden. Gelukkig hier ook nog veel tijd ;-)Mijn man zijn keuze op het moment: nothing gonna change my love for you van glenn medeiros; zo'n typisch zeemzoet nummer
Inneke, je hebt dit liedje ook van nathalia.Dit was de openingsdans van een vriendin van mij 6 jaar geleden... Vind het wel een mooi liedje...Veel succesLiefs Caroline
Wij hebben dit liedje genomen als openingsdans. Katerine heeft dit live gezongen en was zeker niet oudbollig!!!! We hebben dit opgenomen en krijg nog altijd tranen in men ogen als ik het terug hoor. Tekst is super.Als je dit graag hoort zou ik het nemen. Gewoon je gevoel volgen. Zie maar naar onze foto's en film wij zijn niet oudbollig.
dank je wel !! even dat van Natalia horen ;-)
Ik vind dat heeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi en romantisch!!! IPV oubollig, zou ik het tijdsloos noemen (net als onze openingsdans )
Wij hebben dit genomen bij het ondertekenen van de huwelijksakte. De tekst is super, echt een kippevelnummer!
Je moet doen waar jullie jezelf goed bij voelen he... Wat de rest denkt of vindt maakt helemaal niets uit ;)!