Terug naar overzicht
Hey menneke,ik ben eventjes gaan piepen,is dit een kostenraming of hebben jullie het al hard kunnen maken?Wij hebben ook een budgetvriendelijk huwelijksfeest maar bij sommige prijzen stel ik mij toch ? hoor...Voor hoeveel personen is de bbq berekend en zo?Groetjes
hier ook even gaan piepen. Zou het kunnen dat de naam van je ventje in je eerste berichtje wel staat?en idd beetje zelfde reactie als Krista!
Hoi Menneke,Leuke blog! Je kostenraming vind ik inderdaad nogal vreemd. Aan sommige zaken geef je erg weinig geld uit en aan andere dan weer veel meer dan mij nodig lijkt. Onze trouw is redelijk standaard qua prijs denk ik en voor sommige zaken zitten we wel duurder dan jullie maar andere zaken zijn bij onze standaardtrouw zelfs goedkoper dan jullie begroten.Vb. Schoenen: €125 vind ik vrij veel geld als je het budgetvriendelijk wilt houden. Er zijn superveel 'goedkopere' pumps te vinden. Idem met lingerie. Ook 'goedkopere' lingeriemerken zoals Hunkemoller hebben lingerie die best kan doorgaan voor bruidslingerie. 125 euro voor de kapper vind ik ook echt veel! Ik vind het persoonlijk nogal vreemd dat jullie 200 euro uittrekken voor taart maar slechts 875 euro voor bbq. Vlees is toch veel duurder dan een stukje taart? Om het budgetvriendelijk te houden zouden jullie ook met een zelfgemaakt dessertenbuffet kunnen werken. Mama's en oma's kunnen ingezet worden om elk 1 of 2 dessertjes te maken. Als je een budgetvriendelijke trouw wilt zou ik geen 1500 euro over hebben voor een fotograaf. Wij hebben een vriendin gevraagd die fotografie studeert en dat kost ons niets. Je kan eventueel contact opnemen met een fotografiehobbyclub of fotografiestudenten om te zien of zij dit voor een prijsje willen doen. Wij hadden eerst hiervoor geïnformeerd en dit zou ons 800 euro gekost hebben. Niet als kritiek bedoelt hoor maar gewoon wat tips om toch onder die 10.000 te geraken
Hallo allemaal,Bedankt voor jullie reacties, leuk om te lezen! De kosten die nu op de site staan zijn begrote kosten, aangezien wij voor sommige dingen totaal geen idee hebben wat het kan gaan kosten zullen de kosten inderdaad uit een kunnen lopen. Wij zullen zodra bepaalde kosten gemaakt/bekend zijn deze erbij vermelden. Op de site zal ik na de vakantie meer details geven met oa hoeveel gasten ed. want dit is natuurlijk ook belangrijk om te weten. Dus ik zou zeggen hou de site in de gaten.Jente, bedankt voor de tips. Wij zien dit helemaal niet als kritiek maar juist voor dit soort tips doen wij het. bedankt hier voor en als je nog meer ideeen hebt laat het dan weten. ik ben tevens zo vrij geweest om jullie reacties ook op de site erbij te vermelden, ik kan deze indien gewenst weer weg halen maar zo kunnen ook meerdere volgers hier op reageren.alvast bedankt en ik hoop jullie terug te zien op de siteVrouwke en Menneke