Terug naar overzicht
* fien en fons in geel, www.fienenfons.be kleedje daar kost ongeveer 150 euro* fred and ginger, wwwfredginger.com* filou en friends, www.filoufriends.com Ben zelf ook nog op zoek naar kleedjes voor mijn 2 dochtertjes van 2 en 3 jaar.
website suits you welldaar heb ik een kleedje voor onze dochter van 5 jaar gekocht.Besteld en 2 dagen later kon ik het al passen...heel mooi kleedje en echt ni duur
Als je echt goedkoop wil en een echt prinsessenkleedje wil voor je meisje en een 'smoking' voor je zoontje dan ga je eens langs de Carnotstraat en de Turnhoutsebaan. Die winkels puilen uit met mooie kleedjes! XXX
ik ben dinsdag naar rosada geweest daar hebben ze een kinderwinkel en die doen nu op het moment mega solden ik zag daar echt super mooie kleedjes hangen voor de kindjes maar aangezien het bij mij nog wat te ver af is om ze al te kopen heb ik het niet gedaan echt goedkoop denk dat het nu voor van die kleedjes is van een 50 euro was echt een koopje zenne voor jongens hadden ze er ook wel wat en is niet zo ver van antwerpen hoor
De kledij van mijn bruidskindjes kwam van de offerandestraat.... keuze genoeg en geen geld!!!!!!!
Hey Kelly, heb je dan bepaalde winkels in de Offerandestraat die je kan aanraden?
Ik weet niet of deze echt een naam hebben, daar heb ik niet op gelet, er is wel een vrij grote winkel op een hoek, die heeft heel veel keuze, beneden zijn het vooral schoenen en trapje op, een hele afdeling feestkledij...Het zijn misschien niet de meest uitnodigende winkels maar je kan er zeker koopjes doen xxx
Kleedjes voor mijn dochter van 18 maanden en nichtje van 4 jaar in de abdijstraat voor €35. Kostuumpje met hemd voor €75 bij jagre in Deurne. X