Terug naar overzicht
Ik zou me die vraag helemaal niet stellen, wij kozen gewoon een liedje dat we allebei mooi vonden en/of wat iets betekent voor ons. Gewoon doen wat goed voelt!Wij hebben overigens Rain On Me in onze DVD-reportage zitten..GroetjesNathaliegetrouwd op 08-09-06
Leuk om nog iemand te horen die Kane kiest als openingsdans. Mijn toekomstige en ik zijn echt weg van deze groep, dus zij kunnen helemaal niet ontbreken tijdens ons huwelijk! Zeker al niet bij de openingsdans. Wij hebben gekozen voor dreamer omdat dit voor ons wel een mooie tekst is. Het ritme maakt voor ons echt niet uit (we kunnen toch niet dansen :)), zolang de betekenis maar goed zit! 'Go' vinden we ook een heel mooi liedje en gebruiken we in de mis. Zo kan ik er nog verschillende opnoemen, maar we moeten ook niet overdrijven hé ;) Ben benieuwd wat je gaat kiezen! Hou je me op de hoogte? Wanneer trouw je eigenlijk?Ann24/03/07
Wij hebben ook heel lang gedacht om 'Dreamer' te nemen als openingsdans, echt een heel mooi liedje! Uiteindelijk is het iets totaal anders geworden ('Beyond the sea' door Robbie Williams, een cover van Frank Sinatra)...Veel succes met je keuze!Tine11/11/06
Ik trouw pas op 20 oktober 2007, maar ik ben inderdaad zot van Kane en het moet echt een liedje van hun zijn. Aangezien wij beiden niet zo goed kunnen dansen wou ik weten welk dat jullie het best dansbaar vonden maar zal wel nog zien hé. Zolang die dag maar perfect zit maakt een paar blauwe voeten bij de dans ni zoveel uit zeker :-)