Terug naar overzicht
Ik ga dit even meevolgen. Ik wou ook net iets posten ivm een sluier. Ik vroeg mijaf of daar altijd een kammetje bijzit of als je dat gewoon met speldjes moetvastmaken!In de bruidswinkel heb ik er eentje aangehad dat vasthing aan een kammetje, maar ik was zo druk bezig met mijn kleed dat ik er niet echt naar gekeken heb.Online heb ik wel een hele mooie gevonden:http://www.bruid-online.nl/index.php/shop/sluiers/sluie... Maar over bevestigen staat er niets... of moet je zo'n kammetje zelf kopen?Maar hoe je dat moet doen met een opgeknipte carré zou ik niet weten. Zeker als je je haar niet opsteekt. Misschien kunnen ze het vastmaken aan een diadeem zoals je zelf zegt. Ik denk niet dat dat te druk zou worden. Ik wil mijn sluier ook vooral achter mij hebben, en niet "rond" mij als je me een beetje begrijpt :p. Ik heb niet zoveel detail achteraan mijn jurk dus dat wil ik wel met een sluier eraan toe te voegen.Wat ook ik ook mooi vind bij iets korter haar is zo'n birdcage! Of is dat niet echt jouw stijl?
Bij mij hadden ze in de winkel zelf de sluier bevestigd op een kammetje. Dit zat dan in mijn haar vast tussen twee speldjes waarmee je je haar ook op kan steken. Je kan altijd eens proberen wanneer je je kleed gaat passen. Neem zo twee schuivertjes mee en laat ze dwars in je haar zetten en daarachter de sluier bevestigen. Dan merk je onmiddellijk of dit blijft zitten. Ikzelf had een chignon, maar de sluier was er net naast vastgestoken op de manier zoals ik daarnet beschreef en heb de hele dag niks last gehad van een loskomende sluier. Hij bleef, ondanks de wind, stevig zitten.
In de winkel zouden ze je dat perfect moeten kunnen uitleggen.Zeker proberen zou ik zeggen want sommige plaatjes zijn pas af mèt sluier :)
Graag gedaan er zit inderdaad een kam aan elke sluier die ik heb geprobeerd en dus perfect ook in los haar te bevestigen xxxx
@ Cassandra: zo'n birdcage is niet mijn ding. Kan heel tof zijn bij anderen maar je moet er wel het 'type' voor zijn, vind ik. Ik weet ook zeker dat mijn aanstaande zoiets zou hebben van: wa hebde gij nu op uw hoofd? ;-)Ok dus sluier eens testen op 21 aug bij mijn laatste pas. Ik heb wel veel haar maar heel dun, zou da dan nie uitzakken na een tijdje als da nergens in vast steekt?
Ik heb ook dun haar maar mijn sluier is ook heel de dag blijven zitten. Ik had de kam die bij de sluier zat en de kapper heeft die met zo'n gewone haarspeldjes nog eens vastgestoken, zat dus muurvast!
Bedankt voor je reactie Bea, dit stelt me gerust :-)