Terug naar overzicht
Wij zijn ook met ongeveer 130 personen en ons avondfeest zal een kleine 10.000 euro zijn. We trouwen in feestzaal 't lepeltje waar je eigenlijk voor elk budget terecht kan. En super goede service!
Dat is trouwens in Duffel, niet zo ver van Aartselaar
Thanks Kim voor het snelle antwoord. We gaan alvast ook is een kijkje nemen.Is het een moderne zaal? groetjes Milla
Welke formule hebben jullie gekozen?
Wij gaan voor uitgebreid eten met de suite in de namiddag en hapjes (kraampjes) voor de avondgasten. En dan nog ijstaart uiteraard. Ik vind de zaal perfect. Rustiek maar niet ouderwets. Op de site zie je filmpjes en fotos. Groetjes!
Op de website heet dat internationaal buffet
wij houden ons avondfeest ook in t lepeltje en hebben gekozen voor het breughelbuffet. Maakt dat het op 5000€ komt. En idd een goede service .
Dag Mila,ik ben ook gaan kijken in 't lepeltje en ga binnenkort ook een naar 't fortje in Deurne kijken om te vergelijken van prijs en zaal enzo....Bij ons nl ook graag een feest met beperkt budget!We wonen zelf in Mortsel!Betaal je in Lint, Lerenveld iets voor de zaal zelf, dat zou ik willen vermijden.....Groetjes Cindy
Hey CindyHuur feestzaal is 350 euro.Dus valt best mee.Groetjes en succes!!!