Terug naar overzicht
Beste Vanessa Proficiat met de trouwplannen.Ik ben nog beschikbaar op jullie huwelijksdag, ben wel van Leuven maar werk over heel België.Als weddingplanner bied ik een formule trouwdagbegeleiding aan.Heb je een privébericht gestuurd met wat meer info.Vriendelijke groetDavywww.allegebeure.be
Hoi Vanessa Wij hadden Kim ingehuurd. Hieronder vind je haar website. Zij is van Schoten maar doet ook een huwelijk in Limburg :-)wij zijn zeer tevreden over haar. Kijk maar naar onze foto's. Het was een geslaagde dag dankzij haar. http://www.absolutelyfabulous.be
We hadden Sven van b-lux en heel tevreden van
Wij hadden Valère Peeters en waren er ook heel tevreden van. Normaal ben ik een controlefreak, maar ik kon dankzij hem echt alles loslaten. Ik wist dat er voor gezorgd zou worden.
Hallo Vanessa, Wat leuk dat je dit forum om hulp vraagt! Naast dat ik vanuit Arnhem werk, werk ik ook vanuit Echt (midden-Limburg). Daar kom ik oorspronkelijk vandaan. Kijk gerust eens op mijn website of het je eventueel aanspreekt: www.hetBruidsmeisje.nl Heel veel plezier en succes alvast! Vriendelijke groetjes Vivian