Terug naar overzicht
Wij trouwen ook in een gewone feestzaal waar veel fuiven worden gehouden.. Wij houden veel rekening met ons budget, daarmeeHet is een hele hoge zaal dus qua versiering kunnen we niet echt veel doen maar we hebben na opzoekwerk en veel winkels afgaan toch leuke dingen gevonden! Qua versiering hebben we veel in de Ava gevonden (Roosblaadjes voor op tafel, slingers voor aan de muren en aan het podium), uit een andere winkel hebben we 2 grote 'ballonnenstaanders' met Just married op (Die zetten we aan de inkomdeur) en ik wil op de tafel ook bellenblazers zetten (In hartjes of champagneglas vorm) En buiten leggen we een rode loper Na onze trouw verkopen we misschien wel wat van die spullen, je mag me hier altijd een privéberichtje sturen moest je er voor je trouw iets van willen :) Als je wat opzoekwerk doet vind je veel!
Tja we zijn al naar veel zalen gaan kijken en we willen ook zo budget vriendelijk houden ... Versiering vind je zeker genoeg maar 2dehands is altijd goedkoper he vandaar en trouwartikelen zijn maar 1 malig gebruikt dus ..Gaan volgende week al kijken naar een "gewone" feestzaal..Gaan jullie werken met een traiteur of zelf eten maken of geen eten ?
Ik zou toch eens naar de Ava gaan als ik van jou was.. Ik denk dat we voor die rozenblaadjes en die slingers nog geen 10 euro kwijtwaren!Wij hebben een vrouw hier in de buurt gevonden die op feesten kookt..Namiddag hebben we een menu (3 soorten aperitiefhapjes, voorgerecht, hoofdgerecht & bruidstaart)'s Avonds maakt ze verschillende grote hapjes (Zakje frieten, croque monsier, mini pizza, smosje,...)
welke streek?Greetz,Christ
Lommel (limburg) :-)