Nu Online
Momenteel zijn er 641 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huweljksreis

5-12-2006 16:12:48
Hey bruidjes in spe,
ik trouw op 21 juli 2007 in Portugal en we zijn nog steeds op zoek naar een leuke plek om onze huwelijksreis door te brengen. Hebben jullie een tof idee?
En waar kan je leuke, mooie teksten vinden voor de kerk? Wij doen een Portugese/Vlaamse mis en ik wil uiteraard enkele mooie Vlaamse teksten inbrengen. Ik zit volledig vast, kan iemand me hierbij helpen? Ontzettend bedankt en happy planning voor iedereen!

Kim
22-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 716

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik5-12-2006 16:34:49

Hi Kim,

Waar trouwen jullie ergens in Portugal?
Misschien een tip zijn de Kaapverdische eilanden. Dan vlieg je zowiezo via Lissabon als je vanuit Zaventem vertrekt. En dan is het ook niet meer zo ver vliegen. Ik ben er zelf nog nooit geweest maar volgens ons reisbureau is het wel een leuke bestemming. (wel hoofdzakelijk strandvakantie)
Wijzelf gaan naar Thailand. We gaan daar eerst een rondreis doen en daarna 10daagjes lekker luieren.

Veel succes met jullie zoektocht,
Groetjes,
Véro

Marleen

Meld misbruik6-12-2006 16:06:22

Heb je antimalariatabletten nodig voor Thailand? Wij hebben een peuter die dan 20 maanden zal zijn, en ik wil haar op die leeftijd die medicatie nog niet geven...

Marleen

Meld misbruik6-12-2006 16:09:06

oeps, moest het andere item ivm huwelijksreis zijn...
sorry

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...