Terug naar overzicht
Bij ikea kan je goedkope stof vinden
3 euro per meter is het goedkoopst. Zou uitkomen op 75 euro voor wat stof voor het plafond... Ik zoek meer iets rond de 1 euro, 1 euro 50 per meter. Of misschien iets dat helemaal niet per meter verkocht wordt maar op rollen. Heb ooit iets gehoord over een soort stof die ze gebruiken om planten te bedekken maar geen idee hoe dat heet en hoe ik eraan graak.
Ik heb wel es gehoord van baalkatoen, ik geloof dat dat wel goedkoop op rollen te krijgen is. Zoek daar es op?
Moet het stof zijn? Je kan ook een rol mooi dik tafel papier ( lijkt op stof) kopen..
Of je de vraag stellen of het effectief de moeite waard is? Wie komt er allemaal binnen die dag? Enkel je close vrienden en familie? Die weten toch dat je aan het verbouwen bent... voor dat uurtje of die twee uurtjes... Kans zit er zelfs in dat je gewoon buiten op terras blijft. Ik zou persoonlijk die moeite niet doen denk ik, tenzij je je hele feest thuis geeft.
Ga eens in de kringloopwinkel kijken voor lakens, misschien zit daar wel iets tussen?
Heliumballonnen gaan inderdaad snel springen... heb er hier dit weekend nog opgeblazen voor de verjaardag van mijn schoonvader. Ons plafond is gewoon geverfd en er sprong er toch ook eentje van tegen één of ander weerhaakje in de verf gebotst te zijn. Heliumflessen kosten ook al snel 80 euro...Check eens bij groothandels of op markten, stockverkopen? Weet niet van waar je bent, maar in Lebbeke bijv. is er een grote stoffenwinkel die stoffen op rol verkoopt. Wij hebben daar voor een appel en een ei de stof gekocht voor alle gordijnen in ons eerste huisje.
Misschien even kijken turksewinkles?
Het is inderdaad enkel de familie voor de lunch maar ik wil natuurlijk dat alles die dag er leuk uitziet. Ik google alvast even op dat baalkatoen en dat tafelpapier lijkt me ook geen slecht idee! Ik kan eens een stuk proberen en dan zien wat dat geeft... THX!