Nu Online
Momenteel zijn er 637 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeau getuigen aan trouwers

5-8-2013 11:52:20
Hallo,

Wij (getuigen) zijn op zoek naar een leuk cadeau om op het avondfeest af te geven aan de bruid en de bruidegom. Heeft er iemand een idee?

Guy

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 954

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik5-8-2013 12:09:18

In mijn geval zouden dat centjes zijn, die zou ik dan gebruiken op huwelijksreis :-) Op een originele manier verpakt ofzo... zoals hier bv http://www.pimpajoentje.be/wp-content/uploads/2011/06/g...

Groetjes!

Veronique
16-8-2014
 Meld misbruik5-8-2013 12:43:19

Wij hadden vorige maand het trouwfeest van mijn beste vriendin. Ik was ook getuige.
Wij hebben ook centen gegeven.
De broer van de bruidegom had nog een extra cadeautje... echt heel toef. Ze hadden 's morgens een foto gemaakt van het bruidspaar en deze doorgestuurd naar een firma die canvasdoeken maakt. Op het avondfeest was deze klaar en hebben ze die cadeau gekregen

Guy

Meld misbruik5-8-2013 13:13:09

Het gaat om een cadeau naast de gebruikelijke centjes. Bijvoorbeeld een boom met daarin foto's van de bruid en bruidegom.

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik5-8-2013 13:36:55

Wij hebben een prachtig cadeau gekregen van mijn ventje zijn collega's.
Zij hadden in de mis hun fototoestel mee en hebben bij 't buitenkomen een paar foto's gemaakt. Die hebben ze thuis snel uitgeprint, op de voorpagina van de krant van de dag geplakt en ingekaderd. Alles lag blijkbaar thuis al klaar en heeft niet lang geduurd om te maken. Wij vonden dat super! Mijn ouders hebben met hun 25-jarig jubileum hetzelfde cadeau gekregen (hun vrienden hadden dan bij 't laatste nieuws de krant van toen nabesteld).
Van mijn schoonzus (en getuige) hebben we een soort kamerscherm gekregen met fotokaders, in elke kader zat een geldbriefje. Ook tof, want daar gaan we dan onze foto's insteken.

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik5-8-2013 13:37:10

Goh... ikzelf vind het vooral tof als ik merk dat mensen een cadeau hebben uitgezocht dat ècht iets voor ons is!
zo'n boom met foto's zou ik bijvoorbeeld heel leuk vinden, omdat je dit ook symbolisch in de tuin kan planten en zo de boom kan zien groeien met het huwelijk mee (ik ben nogal te vinden voor symbolische dingen ;-) )...

maar anderzijds zou ik ook al héél blij zijn met een bon voor een lekker etentje of een weekendje weg of zo - omdat wij dat nu eenmaal ook graag doen en op die manier ook in de toekomst tijd blijven maken voor elkaar (dat als symboliek dus erachter :-) )

ik vind het wel heel tof dat je als getuige inderdaad niet alleen maar geld geeft - ik zou het jammer vinden moesten onze getuigen 'meedoen met de hele bende' die geld geven, zij zijn net zo speciaal en mogen er ook qua cadeau wel uitspringen, vind ik (daarmee bedoel ik dus niet dat zij met dure cadeaus moeten afkomen, helemaal niet, laat dat duidelijk zijn :-) )

Dus misschien eens zoeken naar wat hen typeert, wat zij graag doen, waar zij voor staan, ... en daar wat mee doen?

Veva
28-9-2013
 Meld misbruik5-8-2013 17:21:07

Je kan natuurlijk ook extreem gaan in die zaken:
- geld in een blok ijs invriezen
- geld laten inblikken
- een heuse speurtocht met de vrienden organiseren: bij elk vriendenkoppel moeten ze een opdracht doen (na de trouw uiteraard) om zodanig tot hun centjes te komen
- ...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...