Terug naar overzicht
Ik vind je idee van de tafelindeling wel heel leuk! Ga ik zeker onthouden. Ik zou ook een aantal tafels voorzien zonder iets ;-) XXX
wij hebben hetzelfde concept, maar doen geen tafelaanduiding... alleen gaan we wel een tekst op de tafel met stoelen zetten om (humoristisch) aan te geven dat dit de tafel is voor 55-plussers die toegeven dat ze geen jonge benen meer hebben :-) voor de rest is bij ons iedereen vrij om te staan waar ie wil en dat willen we benadrukken door dus geen staantafelindeling te maken (op die manier gaan mensen misschien ook meer 'mingle'en' dan wanneer ze aan 'hun tafel' 'moeten' blijven staan... daar hopen we alleszins toch op ;-) )en of dat nu gedaan wordt of niet: als jullie dat willen doen, moeten jullie dat zeker doen! niet teveel aantrekken van al die voorgeschreven wetten ;-) voor je tweede vraag: daar kan ik je helaas niet mee helpen, wij hebben zelf geen ceremoniemeester...succes!
Wij geven ook een dansfeest, zonder tafelaanduiding. Vind ik persoonlijk nu net het fijne aan een dansfeest, die losse sfeer zonder verplichtingen. Mensen gaan in het begin sowieso bij bekenden staan. Daarna kunnen ze beginnen mixen he :-)