Nu Online
Momenteel zijn er 540 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dansfeest tafelaanduiding?? en ceremoniemeester limburg

5-8-2013 11:53:10
hallo allemaal,

Het is nog ver van mijn bed, maar ik las de laatste dagen veel ivm tafelschikking en originele manieren ivm wie aan welke tafel.
nu mijn vraagje, wij geven 's avonds een dansfeest (zonder eten, wel kleine hapjes rondgebracht) en voorzien allemaal staan tafeltjes met krukjes, een paar tafels met stoelen voor de iets ouderen :-)

moet ik daar ook een soort van plaatsaanduiding op zetten of iedereen zelf laten kiezen waar die wilt gaan zitten?

vb het werk van mijn toekomstige is een grote groep, moet ik dan 3 of 4 staantafels beetje groeperen zodat zij daar allemaal samen rond kunnen met vb een logotje op de tafel of word dat niet gedaan bij een dansfeest ?

iemand ervaring of tips?

2de vraag
ook ik ben nog op zoek naar een ceremoniemeester uit limburg

heb er al 3 gecontacteerd maar helaas......

heb de zoekfunctie al gebruikt maar dus zonder resultaat

valere p uit as
luc b(herent)
davy allegebeure

iemand nog tips , ik blijf verder zoeken :-)

alvast bedankt
:-)

wendy
24-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 783

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik5-8-2013 12:10:53

Ik vind je idee van de tafelindeling wel heel leuk! Ga ik zeker onthouden. Ik zou ook een aantal tafels voorzien zonder iets ;-)

XXX

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik5-8-2013 13:32:39

wij hebben hetzelfde concept, maar doen geen tafelaanduiding... alleen gaan we wel een tekst op de tafel met stoelen zetten om (humoristisch) aan te geven dat dit de tafel is voor 55-plussers die toegeven dat ze geen jonge benen meer hebben :-)

voor de rest is bij ons iedereen vrij om te staan waar ie wil en dat willen we benadrukken door dus geen staantafelindeling te maken (op die manier gaan mensen misschien ook meer 'mingle'en' dan wanneer ze aan 'hun tafel' 'moeten' blijven staan... daar hopen we alleszins toch op ;-) )

en of dat nu gedaan wordt of niet: als jullie dat willen doen, moeten jullie dat zeker doen! niet teveel aantrekken van al die voorgeschreven wetten ;-)

voor je tweede vraag: daar kan ik je helaas niet mee helpen, wij hebben zelf geen ceremoniemeester...

succes!

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik6-8-2013 9:32:25

Wij geven ook een dansfeest, zonder tafelaanduiding. Vind ik persoonlijk nu net het fijne aan een dansfeest, die losse sfeer zonder verplichtingen. Mensen gaan in het begin sowieso bij bekenden staan. Daarna kunnen ze beginnen mixen he :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...