Nu Online
Momenteel zijn er 590 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Organiseren Vrijgezellenfeest

5-8-2013 15:06:13
Als getuige bij mijn beste vriendin, dien ik haar vrijgezellenfeest ook te organiseren.Graag had ik zoveel mogelijk leuke ideetjes en ervaringen van jullie gekregen... Zelf heb ik mijn vrijgezellenfeestje 2 weken geleden had en dit was super, maar ik kan geen enkel idee opnieuw gebruiken gezien mijn beste vriendin ook mijn getuige is :)
We zijn van Westmalle en we dachten aan Hoogstraten, Herentals, ...

Dank je alvast!

Tine
7-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1306

Veva
28-9-2013
 Meld misbruik5-8-2013 17:18:33

Ik heb er zelf al 2 mee georganiseerd en het mijne komt er eind van de maand aan.
Tips die ik je kan geven: doe vooral wat zij graag doet en niet wat anderen graag doen. Dit lijkt evident, maar dit kan in de voorbereidingen wel eens vergeten worden...

Voor de rest kan je zover gaan als je wil:
- cocktail workshop
- make-up workshop
- paaldans workshop
- vespa toer
- paintballen
- avonturen park
- wellness
- ...

Daarnaast zou ik er vooral iets persoonlijks van maken: opdrachten die met haar te maken hebben. Vb: maak een A4 met foto's op van haar toekomstige en van vrienden. Dan moet ze aan mensen vragen wie haar aanstaande is, hebben ze het fout dan krijgt ze en "straf" bijvoorbeeld iets vies eten, of een markering op haar gezicht. Hebben ze het juist, dan mag zij een "straf" uitdelen aan de meiden die mee zijn.
Maak een quiz met allemaal vragen over het koppel die de anderen dan moeten raden. Je kan zo uitgebreid gaan als je wilt.

debora
18-7-2014
 Meld misbruik5-8-2013 19:47:08

Ik heb er net ene voor men vriendin georganiseerd, en ze vond dit super!!

Wij hebben ze vantevoren geld laten inzamelen, zodat ze enkel maar moest genieten op haar dagje:

Opdracht 1: Fruitsla maken voor de collega's (eet geen fruit)
Opdracht 2: Wij zijn samen cupcakes gaan versieren (in Turnhout) en die waren in aparte zakjes verpakt, deze hebben we nadien verkocht in Turnhout

De dag zelf:

we hebben haar 2 dagen vantevoren een blad gegeven met wat ze moest meenemen:

Ze hebben haar geblinddoekt naar ons huis gebracht, waar wij een champagne ontbijt voorzien hadden, hier hadden we al een fotografe bij.

Nadien hebben we ze wijsgemaakt dat ze alleen een opdracht moest gaan doen, en kreeg ze de fotografe mee, zenuwen dat ze had!
Uiteindelijk is ze gewoon naar de kapper geweest en make-up laten doen

Tegen dat zij thuiskwam, hadden we allemaal ons beste kleedje aan, geschminkt, haar perfect in orde! Zij moest alleen nog maar haar kleedje aandoen en hebben we een fotoshoot gehouden! Dit zijn prachtige foto's geworden...

We hebben dan nog tijd gehad om wat bij te tetteren bij een hapke en een drankje. Dan hebben we allemaal hetzelfde t shirt aangetrokken en zij haar sjerp erbij.

We zijn uit eten geweest, en hebben voor haar een 'speciaal, marginaal dessert voorzien'. De eigenaar van het restaurant heeft een banaan recht op haar bord gezet, en gezegd dat ze geen lepel kreeg. Hier zijn dan ook mega grappige foto's van voort gekomen!!

Daarna zijn we naar de Gentse feesten gereden, hier hebben we allemaal maar cocktails gedronken en gefeest!!

Zij vond het een geslaagd dagje! En volgende week zaterdag geven we haar een fotoboek en fotokader met mooiste foto van de shoot cadeau...

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik6-8-2013 0:51:49

Wij zijn gaan kajakken, kickbiken en daarna nog een kookworkshop! Wat je nog kan doen.. Fotoshoot, wellness, avontuur opzoeken in de Ardennen ;), een zoektocht doorheen een stad adhv opdrachten en foto's van gebouwen die ze moet zoeken om uiteindelijk de 'schat' te vinden die jij vooraf ergens verstopt hebt..

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik6-8-2013 9:17:57

Ik heb volgende week zaterdag mijn vrijgezellen en ik weet nog van niks.
Als hij achter de rug is, zal ik het zeker posten. Hopelijk zit er veel leuks tussen :-)

brenda
7-7-2014
 Meld misbruik7-8-2013 9:20:56

Ik heb voor een vriendin een vrijgezellenfeestje georganiseerd met indoorpicknick, een liedje opnemen in een opnamestudio (zelfgemaakte tekst) en 's avonds nog een wokbuffet.

charlotte

Meld misbruik2-12-2013 12:16:55

Misschien een beetje laat... maar misschien komen er nog mensen langs!

Mijn vriendinnen hebben voor mij een stadsactiviteit gepland in Gent! 't was eigenlijk een spel met tablet en GPS enzo... echt wel een unieke ervaring en best wel grappig.
kijk maar 'ns op hun site: www.lamosca.be/vrijgezellenfeest

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...