Terug naar overzicht
Heykes,Wij gaan ook trouwen in september 2007.Wij hebben gekozen om met de familie en de getuigen lekker op restaurant te gaan en voor de vrienden hebben we het kunnen regelen dat we allemaal samen eens goed op stap gaan, daar ik en mijn partner elkaar hebben leren kennen.Groetjes aan iedereenps; moest er nog iemand ideetjes hebben mag je ze mij altijd laten weten.
maak er een thema feest van ... heb laatst een trouwfeest gedraaid waar alles in teken stond van al capone & maffia ...
een trouwfuif?
Ik heb ook al eens gehoord van een trouwfuif. Er was eerst een gewone receptie met een traiteur die de hapjes verzorgde, en daarna was er een grote fuif met frietkot. Misschien kun je je hier op baseren?Groetjes Sylvie 06/10/2007
Hey,wij hebben een heel bijzonder feest gehad en de reacties waren allemaal positief. Onze dag zag er zo uit:- ceremonie stadhuis- brunch Monasterium Poortackere met de suite- fotosessie in het Gravensteen- kleine receptie- fondue-menu- twee spelletjes bowling- dessertenbuffet- dansfeestVoor het avondgedeelte zijn we naar het Bowlingpaleis in Sint-Niklaas getrokken. Zij hadden nog nooit een trouwfeest gedaan maar we waren supertevreden met de service. We hadden een apart zaaltje en de helft van de banen was ook exclusief voor ons.Groetjes,Lieve
Hoi LieveWij geven een trouwfuif.Na de viering in de kerk gaan we eerst eten met de nabije familie.Voor 's avonds hebben we een tent voorzien. Hierin staat zit - EN staantafels. De staantafels zijn bedoeld voor de kameraden en de zittafels voor de "ouderen".Bij ons komt er 's avonds ook nog een hot - dog - wagen te staan.Veel plezier nog!