Terug naar overzicht
Ja ik volg mee want ik weet het ook niet een het begint een beetje te dringen whaaaaaaaaaaaa . Begin stilaan stress te krijgen want moet nog zoveel doen .....
Ik had al gedacht aan een mooie fotokader met een briefje in waarop staat "bedankt om mijn getuige te zijn" en dan is het de bedoeling dat er achteraf een foto in komt van bruid en haar getuige / bruidegom en zijn getuige.Maar ik ben er ook nog niet uit
Ik heb ook een cadeau'tje gegeven bij het vragen van de getuigen. Ik ben een echt DIY-bruidje en heb het volgende ineen geknutseld, het was een groot succes. (In de themakleuren van ons huwelijk). Wat ik op het huwelijk zelf ga geven dat weet ik nog niet (ik heb nog alle tijd!) maar dit is waarschijnlijk ook een optie. http://pinterest.com/timenmelissa/eigen-creaties/
Allebei onze getuigen zijn mannen, dus wij dachten om hun beide manchetknopen te geven met 'best man' op ofzo.
wij hebben 3d flessen met jenever rood/wit ( thema van de dag ) gegeven en daarop stond ; bedankt voor getuigen te zijn op 12/12/12