Nu Online
Momenteel zijn er 618 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau bruidegom

5-8-2013 20:01:25
Hallo,
mijn man en ik vertrekken binnen enkele dagen op huwelijksreis en na een geslaagd eerste feestje, wil ik hem iets klein geven als cadeautje, maar ik weet niet wat?! Heb er weinig tijd voor, dus als jullie ideetjes hebben???

Fien
29-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 733

krista
9-8-2013
 Meld misbruik6-8-2013 0:04:40

Hoi Fien,
ik wist hier ook niet wat te geven, mijn ventje is ook nog jarig op onze grote dag.
Nu overlaatst heeft hij een reiskoffer gezien, zwart met grafitti op, maar hij wou niet terug binnen gaan in die winkel.
Nu ben ik achter zijn rug die reiskoffer gaan kopen, ik hoop dat hij blij is met zijn cadeau dat hij op huwelijksreis kan gebruiken.
Hebben jullie allebei een reiskoffer??
Mss een ideetje, je weet nooit he.
Succes ermee

steven
14-6-2014
 Meld misbruik6-8-2013 0:20:51

Hey, ik wil mijn verloofde ook een cadeau geven op onze huwelijksnacht. Ik ga in januari een boudoir shoot en de album geef ik dan aan hem! Ik ga het in hasselt doen bij liesbeth www.oursecretzz.com ik heb haar werk gezien!! Echt een aanrader en super vriendelijk! Groetjesss.. Kelly

angelique
12-12-2012
 Meld misbruik7-8-2013 15:43:22

ik heb ook boudoir shoot laten doen en mijn ventje was er super blij me !!!!!! ik heb het bij fotoaanhuis lincy (zoek maar eens op fb ) laten doen .. en het was zeer aangenaam

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...