TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ellen
29-8-2014
|
5-8-2013 20:58:57
Wij gaan ons feest in salons denotter doen in Zedelgem. En er kunnen 300 personen binnen.
|
|
Melissa
8-8-2015
|
5-8-2013 21:24:13
Wij gaan ons huwelijk houden in domein vossenberg, niets dan goede commentaren gehoord en het is er werkelijk prachtig. Je moet er wel snel bij zijn want ze zijn ongelofelijk snel bezet. Je word supergoed ontvangen en het is inderdaad een beetje prijzig, maar dat is te zien wat jij er voor wilt geven natuurlijk. Wij trouwen in de zaal Waterfront, waar ze een minimum (op zaterdagen toch) eisen van 120 personen.
|
|
Kae
21-6-2014
|
5-8-2013 21:31:06
Maelstede Kuurne, Feestzaal Vaernewyck Kuurne, Saint Germain Diksmuide, Fabriekspand Roeselare, Den Oesterput Wevelgem, Vijverhof Wevelgem, Kasteel D'Aertrijcke Torhout, Orangerie Broel Kortrijk, Klokhof Kortrijk, Goed ten Houte Kortrijk. El Parador Tielt, Shamrock Tielt, Kasteel het blauwhuis Izegem, Salons Ter Velde Aartrijcke, salons ten Boogaerde Kortemark
|
|
Annabel
19-10-2013
|
5-8-2013 22:49:32
Wij trouwen ook in de Vossenberg. Tot nu toe heel tevreden! En ik vind het inderdaad ook een prachtige locatie en een prachtige zaal.
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
5-8-2013 22:52:33
Wij zijn super tevreden van ons feest in 't Gravenhof in Torhout. Als je mijn verslagje en foto's hier even opzoekt, zie je waarom. Veel plezier met de keuze!
|
|
Nele
20-8-2011
|
5-8-2013 23:06:10
Wij zijn getrouwd in Maelstede te Kuurne, zaal Symfonie. 300 personen kunnen er met gemak binnen. Ze kunnen ook de twee zalen (Symfonie en Rapsodie) samenvoegen om nog meer personen te ontvangen. Wij waren énorm tevreden over de hele lijn: voorbereiding, menubespreking, het aanbrengen van aanpassingen op het laatste momenten was geen probleem, de correcte manier van bedienen tijdens ons avondfeest, enz... Ook de zaal vond ik 'majestueus'. Allemaal TOP!
Veel succes!
|
|
maartje
5-7-2014
|
6-8-2013 7:16:21
Ik ben onlangs naar een trouwfeest gegaan in de Vossenberg. Niets dan lof: lekker eten, prachtige locatie, vindelijke bediening. We zaten in de zaal aan het water, prachtig uitzicht op de koop toe!
|
|
bianca
30-8-2013
|
6-8-2013 7:59:32
wij trouwen in feestzaal de Scherpenberg in loker-Heuvelland. zeer mooie zaal, goede bediening, zeer lekker om te eten, mooi uitzicht. deze zaal gaat tot 300 man
|
|
Jente
26-10-2013
|
6-8-2013 10:37:54
Wij trouwen in Ter Leepe in Zedelgem. Naar het schijnt is het eten er heel lekker en ik vind de zaal ook erg mooi. Afwachten tot eind oktober dus :) Verder zijn we ook al in de Vossenberg naar een trouw geweest en dat vond ik heel goed! Bediening was wel zot met van die zilveren schoteltjes over het eten die dan allemaal tegelijk eraf worden gehaald door de obers. We zijn pas ook nog in Denotter geweest en daar was de bediening zeker correct maar het eten vond ik persoonlijk iets minder.
|
|
Wendy
|
6-8-2013 13:45:00
Bedankt iedereen voor de reacties. Wij hebben al zodanig veel trouws gedaan in maelstede dat we eens iets anders wilden. Voor de Vossenberg hebben we al een optie op de zaal genomen. Het zou de Reynaert zaal zijn. Iemand die daar al naar een trouw geweest is in die zaal? De omkadering van de zaal is wel iets anders dan dat we gewend zijn. Daardoor msn onze twijfels. Hadden graag zaal waterfront gehad maar deze zou iets te klein zijn en is ook niet meer beschikbaar.
Andere suggesties voor fotograaf, ceremonie en dergelijke? Ikzelf ben van Harelbeke
|
|
Annabel
19-10-2013
|
7-8-2013 0:35:26
Wij zijn twee jaar terug naar een huwelijksfeest geweest in de Reynaertzaal en ik vond dit een magnifieke zaal. Net omdat het niet zo alledaags is. Het was eens iets anders :-) Voor ons was deze zaal wel wat te groot. Wij trouwen in de Waterfrontzaal. Veel succes met de zoektocht!
|
|
Vansteenbrugge
|
15-8-2013 18:22:39
Beste,
Salons Regency kan misschien ook een optie zijn ... Ik organiseer er jaarlijks een trouwbeurs. Kunnen daar ook 300 personen binnen.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|