Terug naar overzicht
Wat leuk dat je zo snel je droomjurk gevonden hebt. Ik kijk ook enorm uit naar de eerste keer passen, maar nog even geduld hebben tot in oktober. Alvast veel succes met je jurk.
Hoe grappig ik ben enkele weken geleden ook daar gaan passen en wouook geen LR! En ik heb dus een kanten LR gepast met zwarte band en was prachtig!Ik vond alleen de band niet zo mooi staan bij mij dus hadden we deze even vervangen door een zacht roze van een ander merk en het was af!Ik heb wel nog niet beslist maar deze jurk blijft door mijn hoofd spoken : )Ik ben benieuwd voor welke jurk jij bent gegzan, en scarpelinni is wel een aanrader ik had Nadia en heeft me zeer goed geholpen.Super dat je jurk al hebt dat is al een grote zorg minder♡
Hey Sofie, ik denk dat we het over dezelfde jurk hebben :p. Die riem laat ik ook achterwegen :p zwart begot.Ik heb ook een andere riem gepast met lekker veel bling in het midden, maar 200 euro heb ik er niet voor over.Ik ga zelf kijken voor een budgetvriendelijkere riem: een mooi satijnen lint en een mooie broche voor in het midden. Ik heb toen ook de afmetingen gekregen van de riem die ik daar gepast heb :)Echt heel behulpzaam! Succes nog met je keuze te maken ;-)
Ja dat ben ik dus vergeten te vragen, kwamen eer extra kosten bij?
Had ik die andere riem genomen, kwam er dus nog eens 200 euro bij, en retouches zijn helaas ook niet inbegrepen.