Terug naar overzicht
Hey Ellen :)Jij moet natuurlijk weten wat je graag ziet hé ;-)Hebben jullie een thema voor het huwelijk ofzoiets?Ik wou alleszins géén limo. Ik heb wel nog nooit in een Limo gereden, maar dat is direct zo "kitsch" terwijl ik een huwelijk wil dat "klein & fijn" is.Mijn toekomstige en ik rijden in een blauwwitte oldtimer en daarna nog 2 mercedes suitewagens.Die kleine VW kevertjes vind ik fantastisch, maar zijn niet echt handig voor mijn verloofde (hij is 2 meter groot). En die VW samba-busjes vind ik ook enig, maar die vind ik dan vloeken met een gewone suitewagen.Allemaal samabusjes na mekaar had ook een optie geweest, maar we wilden het vooral ook budgetvriendelijk houden :).De wagens huren we via onze ceremoniemeester.
Bij ons wordt het een oldtimer kever en voor de suite vw samba busjes.
Wij gaan voor de trolley :-) www.touristram.be
Wij hadden 2 boerenpaarden met een huifkar erachter.
Wij legden net ons vervoer vast. Wij gaan voor een bus van www.retro.be voor het vervoer naar het stadhuis. En voor het vervoer naar de kerk (in de namiddag en maar 500m van het huis van mn schoonouders) rijdt de suite in een huifkar en wij in een klein koetsje.
Wij hebben een old timer bus!
wij hebben ook voor een oldtimer busje gezorgd. Door het vele weg en weer gerij leek het ons gepast om iedereen in 1 keer mee te hebben, zodat er ook niet moet worden gewacht op elkaar. En 7 auto's ging wat te veel van het goede zijn :)Succes met de zoektocht!
Bedankt allemaal, We hebben weer iets om over na te denken. Een huifkar of zo een oldtimer bus klinkt echt super tof. En de trolley ziet er ook super uit. Ik zou ook graag iets hebben dat waar iedereen samen in kan zitten. Groetjes
Wij hadden ook een bus gehuurd bij de Feestbus , en het was een super ervaring ! Je kunt nooit dezelfde sfeer hebben als iedereen apart moet rijden . Het is misschien niet goedkoop , maar het geld meer dan waard !
Wij gaan naar de kerk met een Fiat 500 zo'n oldtimer en dan de familie in een oldtimerbus, en dan rijden ik en mijn man mee met de bus naar de feestzaal met de familie