TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
wendy
24-5-2014
|
5-8-2013 23:46:46
Hallo ,
Ikke met ann en Johns Eindhoven ,
Ik ben 12 juli gaan kijken voor een jurk ,
Twas de eerste winkel en het 2 de kleedje en boem patat :-)
Ze waren er super vriendelijk , heb 5 kleedjes nog aangehad
Maar mijn keuze was gemaakt -)
Ze hebben 3 winkels , kort bij elkaar op dezelfde straat
De gewone ann en Johns , hoofdwinkel, 1 outlet winkel , en 1 grotere maten winkel.
Ik had al een merk voor ogen ( lady bird) en ze is eerst rond gegaan met mij en alle kleedjes laten zien , degene die ik mooi vond hing ze op het pas rek.
Toen zijn we de straat overgestoken naar de grotere maten , om te kijken welke jurken
Daar nog hingen.
Daar zijn we eigenlijk blijven plakken , een lege winkel alleen voor ons
In alle rust samen met mijn mama z'n mijn zus heb ik daar alles gepast, zalig, geen nieuwsgierige blikken van andere :-)
Ze is zelfs de andere kleedjes gaan halen , zodat ik me niet moest aan en weer uitkleden.
Er loopt ook een wedstrijd , win je trouwjurk , als je u inschrijft op de site ,
Krijg je een bon van 100€ voor accessoires ( mits aankoop van je jurk daar)
Zo heb ik mijn hoepelrok voor niets :-)
Ik van er super tevreden van !
Ik hoop dat je hier iets mee bent :-)
Groetjes en veel succes
Wendy
|
|
Elen
5-10-2013
|
6-8-2013 0:01:54
Ik heb ervaring met Koonings. Zou het niet aanraden. Er werd mij een pasmodelkleed uit de collectie van 2010 verkocht onder het mom van 'exclusief' en nieuw tgn volle prijs. Andere bruidswinkels hebben mij bevestigd dat de collectie van 2012 bij hen afhanden wordt gedaan tgn ongeveer helft van de prijs,zkr de pasmodellen. Omdat ik het voorschot reeds gegeven had op het kleed en er pas later achterkwam dat het een kleed van 2010 was, heb ik na veel geruzie in de winkel een 40% korting kunnen afdwingen.
Vorige week probeerde ik een afspraak te maken voor mijn eerste pasbeurt. Ik werd opgebeld om de afspraak te verplaatsen wegens verlof. Er werd mij doodleuk gezegd dat dat ik zkr na het verlof een nieuwe afspraak moest maken want dat de volledige collectie -55% de deur uitging. (De persoon die mij belde d8 uiteraard dat het over een eerste afspraak ging)
Ik ga dus nu vrijdag terug en hoop een grotere korting af te dwingen maar ik vrees er echt voor. Lees maar op andere topics hier op de forum. De verkoopsters zijn ook redelijk opdringerig als het over de aankoop gaat en ook niet echt bereid om meer als 5 kleedjes aan te brengen. Spijtig in de winkel die reclame maakt voor zijn uitgebreide collectie.
|
|
inneke
21-6-2014
|
6-8-2013 2:24:52
Ha Wendy, das leuk om te lezen. Nu weet ik ook wel dat de ene goede en de andere slechte ervaringen heeft, maar toch altijd leuk om iets meer te weten. Dat is net zoals in ziekenhuizen, de ene vindt het geweldig daar de andere is er niet over te spreken. bedankt voor je antwoord.... Elen, oei, ik hoop echt dat je een extra korting kan krijgen. Je hebt gelijk zo'n grote keten en dan zo'n service. Nu weet ik van mezelf dat ik geen katje ben om zonder handschoenen aan te pakken. Ik ben in staat om mijn boeltje te pakken als ik het gevoel krijg dat ze me pushen. Na jou advies te lezen betwijfel ik om daar langs te gaan, als ik wel ga dan zal ik duidelijk mijn gedacht zeggen. Misschien vraag ik al korting op voorhand.... hihi ik zal erbij zeggen dat ze dringend hun reputatie moeten opkrikken want dat het krieolt van de negatieve ervaringen ;-) nee, even serieus, ik ga maar eens bij Ann en John kijken. Bedankt meiden !!!
|
|
Kim
4-10-2014
|
6-8-2013 9:52:20
Ik ga donderdag bij Koonings, ik ben er ook geweest met men beste vriendin. Ik denk dat het wat afhangt van wie je hebt daar. Het is nu idd een actie op de vorige modellen (bahalve de doorloopmodellen) die zijn aan -50% ik ga ook alleen maar voor de korting. Ik zal ze dat in het begin ook wel zeggen :-) Ik ben van plan om te wachten tot oktober tenzij er echt een PRACHTIG kleedje tussen zit. XXX
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
6-8-2013 10:17:03
Oooooh heeeeerlijke periode, die ik-kies-mijn-jurk-afspraken! Geniet er allemaal echt van, was een van de leukste to do's voor de bruid!
|
|
Veronique
24-8-2013
|
6-8-2013 11:32:57
Ik vind Koonings ook niet zo om aan te raden.. Zijn te opdringerig.. Ik had thuis op voorhand al kleedjes op hun site gezocht om de stijl wat te kunnen beschrijven en ik heb heel andere jurken aan gehad die eigenlijk niet zo leuk vond! + ze doen koppel verkoop (aansmeren) met lingerie, schoenen,... Ook het voorschot moet je de volgende keer bij hebben (is een vast bedrag)
Ik ben die zelfde dag nog naar Ann & John geweest! De outletstore zeker een aanrader om eerst langs te gaan (zonder afspraak) en als je keuze dan nog niet hebt kun je naar de gewone winkel gaan. Ik heb mijn kleed in de outlet gevonden en voor aanpassingen ga je gewoon naar gewone winkel van A&J. Zeer goede service en heeeeeel vriendelijk! en de voorschotten betaal je zelf hoeveel jij wilt, je moet gewoon zorgen dat als je je kleed gaat halen het laatste stuk bij hebt. je krijgt ook steeds een mooi overzicht mee naar huis met wat je al betaald hebt enzo.. Ben blij dat ik daar mijn kleed heb gevonden!...
|
|
Milou
21-6-2014
|
14-9-2013 22:28:25
Ik ben bij Koonings geweest toen ik al een jurk had gekocht in een andere winkel. Collectie 2013. Dezelfde jurk was bij Koonings 300 euro duurder!
|
|
inneke
21-6-2014
|
17-9-2013 13:14:47
Owla, das wel een heel groot verschil vind ik. bedankt voor de reacties
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|