Terug naar overzicht
Hi Mieke,Ik heb eens een huwelijk gefilmd waarbij men tussendoor met de Flandria boot op de Schelde ging varen.Groetenfre4@telenet.be
halloje kan ze mee nemen voor foto's te nemen (niet alle foto's) maar dan heb je er een paar met familie en vrienden en neem ondertussen een paar flesjes champagne mee.Hoop dat ik een beetje heb kunnen helpenL 07/07/07
Ja dat was ook één van onze ideeën, om met een boot op de Leie te varen...maar mijn moeder was al in paniek, allé met onze mooie kleren op een boot...groetjes
Ik heb ook eens gehoord: de mensen die later aanwezig zullen zijn op het avondfeest een dansles aanbieden. Bvb. één bepaalde dans aanleren, zodat iedereen die kan. Plezier verzekerd tijdens het feest zelf... Dat leek mij wel iets, maar onze dag zal waarschijnlijk overvol zitten :-)
Wij hebben hetzelfde probleem: burgerlijk huwelijk om 11.45u en avondfeest om 19u.Wij zijn van de Kempen en denken er ook aan om met een boot te gaan varen op de Molse meren.Andere optie is een huifkartocht. Maar dan ook oppassen met de kleding :)Andere ideeën zijn voor ons ook altijd welkom!Groetjes, Els19/05/07
Hey,Bij ons mochten de mensen al reeds naar de feestzaal.Maar bij mij was het wel na de mis, en dit was dan vanaf 15 uur op de feestlocatie tot het feest begon.En ze konden er gezellig een 'pintje' drinken.Wat je ook kan doen is ergens een zaal zoeken waar de mensen je 's middags een broodje aanbied, en dan nog wat animatie.Groetjes,Christine
Hey,Wij doen hetzelfde als Christine. Na het kerkelijk huwelijk (15u) gaat de familie naar mij thuis, waar ze een hapje en een drankje krijgen aangeboden en dan kunnen ze eventueel een wandeling in de buurt gaan maken of zo. Rond 18.30u vertrekken we dan naar de feestzaal.GrtzMaartje
Zoals maartje zei, kan je een broodje aanbieden.Wij hebben dat gedaan voor de mensen die alles meededen. Wet + Kerk. In het zaaltje achter de kerk, hebben we een sandwich gegeven met wat koffie en drank. En dit werd verzorgd door vrienden van mijn schoonouders.Groetjes,Christine
Wij trouwen om 13u voor de kerk en zullen daarna rechtstreeks doorrijden naar de feestzaal voor de receptie want die begint om 15u.Bij ons in de feestzaal had je de mogelijkheid om een suitepakket te nemen. Zodat wanneer er veel tijd tussen alles zou zitten je een verrassingsbrood hebt, wat koffiekoekjes en drank zodat iedereen toch iets te eten heeft en dan kan je met de familie gezellig samen zitten.