Terug naar overzicht
Wij hebben gekozen voor feestzaal het Geuzenhof in Massemen (Wetteren), ergens tussenin dus, en is zeker een aanrader!!!
Helaba, ik ben het helemaal eens met Jan. Het kasteel van Saffelaere is TOP. Wij hebben er onze ceremonie en feest gedaan en alles was tot in de details in orde. Wij hadden wel de grote zaal maar er was ook een feest in de kleine bezig en hebben we helemaal niks van gemerkt. Pracht van een locatie!!!
Wij zijn ook uit omgeving Aalst, maar hebben gekozen voor Saffelaere. Ik ben daar al naar een trouwfeest geweest, en dat was af tot in de puntjes. Eigenaars zijn oo zeer correct en professioneel. Naar de Rozerie zijn we niet gaan kijken, omdat het opgedeeld in zalen, zo is het dansen in een andere zaal. Op het forum zijn hier wel mensen die zeer tevreden waren van de Rozerie. Er is wel een kleine kapel, dat is nog een voordeel. Maar toch, ik twijfel niet dat ik zelf de beste keuze heb gemaakt. Veel succes!
Bedankt voor de reacties!We zijn ondertussen ook naar het Geuzenhof gaan kijken, nog mensen die hier ervaring mee hebben?
Hey Bernd,Wij gekozen voor Kasteel Oudeberg in G-bergen.Top locatie,mooi grote tuin zeker voor ceremonie buiten! ;)En eten is lekker!! Succes!