Terug naar overzicht
Zijn dat al niet erg veel liedjes? Wij trouwen niet voor de kerk dus ik weet het niet precies maar bij de huwelijken waar ik naartoe ben geweest waren er maar een 5-tal nummers.
de eerste twee zijn de intrede hé, dan komen we binnen.Er is een liedje voor na de eerste lezing,tijdens het ondertekenen van het registertijden de offerandetijdens de communienet voor de zending en zegenen dan het uittrede liedje.Ik denk dat dit zo altijd gedaan word. Tijdens de mis heb je dus inderdaad een vijf tal liedjes.
into my arms - Nick CaveThe power of love - Gabrielle Aplinmss deze?
wij hebben er 4, maar gaan samen binnen (1 nummer) en doen geen communie / offerande :-) dus wij voorzien alleen nog liedjes na de eerste lezing en tijdens het ondertekenen en als uittrede... maar we weten ook nog niet welke nummers - we willen niet echte "clichéliedjes" kiezen (is op zich niks mis mee hoor, maar we zijn nu eenmaal graag tegendraads ;-) vb. hoe mooi ik 'ik heb je lief' van Paul De Leeuw ook vind, dat hebben we al in zoveel vieringen van onze vrienden gehoord dat wij eens iets anders willen :D )ik volg dus mee, wie weet komt hier wel wat uit de bus voor ons :-)
oh ja, misschien toch een tip!! Mijn collega had nummers van Norah Jones - heerlijk rustig en zo mooi in de viering! Kijk maar even in haar repertoire!
From this moment - shania twain?