Nu Online
Momenteel zijn er 427 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schot in de zaak!

6-8-2013 15:07:24
Met nog 59 dagen op de teller beginnen we weer actief te worden en die euforie wil ik wel met jullie delen... Niet dat we ooit hebben stil gezeten, maar toch :-) (we gaan in totaal 9 maanden verloofd zijn - ik heb echt keiveel respect voor alle bruidjes die meer dan 1 jaar verloofd zijn, hoor, ik heb dat geduld niet :D )

* vorige week bij meneer pastoor langs geweest: goedkeuring voor ons boekje gehad, papieren volledig in orde gebracht en de nodige afspraken gemaakt voor concrete zaken!
* morgenavond nog een keertje langs bij de zaaleigenaar om definitief te beslissen over ons menu, de zaalindeling, timing van hapjes, enz...
* zaterdag proefkapsel (versie 2, de 1e was niet zo geslaagd, zei ze zelf ook :-) )
* de 23e mijn kleed laten verstellen
* de 24e mijn vrijgezellen (joehoeee) (en die van mijn man-to-be ook, denk ik, maar ze laten niks los tov hem hihi)

nog op ons to-do-lijstje:
* de DJ contacteren om nog eens samen te zitten
* misboekje afwerken (met andere woorden: de liedjes nog kiezen en ze dan afdrukken en inbinden)
* het vervoer vastleggen (via de garage van mijn toekomstige schoonvader)
* mijn man-to-be moet zijn kleertjes nog gaan kiezen :-)
* de bedankjes ineen steken
* beslissen hoe onze bloemen eruit gaan zien (mijn mama maakt dit)

zo gaat ie goed, zo gaat ie beter!!

jeej :-) dat was alles! hihi ik deel het liever met jullie dan er *alweeeer* over te beginnen tegen mensen in mijn omgeving - die worden zot van mij anders ;-)

Nadia
5-10-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 777

mona
27-7-2013
 Meld misbruik6-8-2013 15:20:08

Haha, wij zijn anderhalf jaar verloofd geweest, en dat vond ik prima. Ik kon de trouw vrij goed van me afzetten, was er eigenlijk niet constant mee bezig, tot een week of drie voordien, dan werd het wel stressy!

Jouw lijstje ziet er goed uit, komt in orde! Je hebt nog veel tijd om vanalles te regelen, in mijn ogen. :-)

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik6-8-2013 15:33:00

haha ja Mona, ik kan me voorstellen dat het op't laatste sowieso spannend wordt ;-)
anderhalf jaar, hamaai ;-) nu, pas op, ons concept is vrij 'simpel' (vb. trouwfuif - geen zorgen om tafelindelingen of schikkingen), dus dat neemt wel wat werk weg ;-)

ik denk inderdaad dat we er goed op tijd bij zijn, maar zo heb ik het graag hihi liever op het laatste tijd over dan te moeten stressen, da's wel typerend ;-)

mona
27-7-2013
 Meld misbruik6-8-2013 15:52:04

Denk dat anderhalf jaar ook nog meevalt hoor, ik heb er hier op het forum al gezien die voor twee of zelfs drie jaar gaan!

En ik ken er die al vier of vijf jaar verloofd zijn maar zelfs nog geen trouwdatum of -plannen hebben. :-D 't Kan allemaal!

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik6-8-2013 18:33:30

het kan inderdaad allemaal... alleen ben ik blij dat het bij mij niet moest hahaha

sara
5-10-2013
 Meld misbruik6-8-2013 19:59:49

oooh help ik schiet nu toch een beetje in paniek! Wij trouwen dezelfde dag en ons To do lijstje is nog pakken langer :-). Onze vrijgezelle valt ook samen, moet lukken ;-).

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik6-8-2013 22:36:56

amai Sara, dat moet inderdaad lukken! bij jou zijn ze dan ook goed op tijd erbij ;-) die van mij vonden geen andere geschikte datum haha

en ik ben gewoon zo'n irritante planner die graag alles allaaaang in orde wil hebben, dus dat maakt dat we al veel gedaan hebben hoor :-) don't worry - everything is gonna be allright! ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...