Terug naar overzicht
Haha, wij zijn anderhalf jaar verloofd geweest, en dat vond ik prima. Ik kon de trouw vrij goed van me afzetten, was er eigenlijk niet constant mee bezig, tot een week of drie voordien, dan werd het wel stressy!Jouw lijstje ziet er goed uit, komt in orde! Je hebt nog veel tijd om vanalles te regelen, in mijn ogen. :-)
haha ja Mona, ik kan me voorstellen dat het op't laatste sowieso spannend wordt ;-) anderhalf jaar, hamaai ;-) nu, pas op, ons concept is vrij 'simpel' (vb. trouwfuif - geen zorgen om tafelindelingen of schikkingen), dus dat neemt wel wat werk weg ;-) ik denk inderdaad dat we er goed op tijd bij zijn, maar zo heb ik het graag hihi liever op het laatste tijd over dan te moeten stressen, da's wel typerend ;-)
Denk dat anderhalf jaar ook nog meevalt hoor, ik heb er hier op het forum al gezien die voor twee of zelfs drie jaar gaan! En ik ken er die al vier of vijf jaar verloofd zijn maar zelfs nog geen trouwdatum of -plannen hebben. :-D 't Kan allemaal!
het kan inderdaad allemaal... alleen ben ik blij dat het bij mij niet moest hahaha
oooh help ik schiet nu toch een beetje in paniek! Wij trouwen dezelfde dag en ons To do lijstje is nog pakken langer :-). Onze vrijgezelle valt ook samen, moet lukken ;-).
amai Sara, dat moet inderdaad lukken! bij jou zijn ze dan ook goed op tijd erbij ;-) die van mij vonden geen andere geschikte datum hahaen ik ben gewoon zo'n irritante planner die graag alles allaaaang in orde wil hebben, dus dat maakt dat we al veel gedaan hebben hoor :-) don't worry - everything is gonna be allright! ;-)