Terug naar overzicht
Hey, Ik ben er in juni geweest voor het trouwfeest van mijn nicht. Het is er heel mooi en proper. Het enigste min puntje is dat het die dag redelijk fris was met als gevolg de zaal ook. Iedereen heeft de hele tijd een vestje of golf aangehouden. X
Schitterende locatie, maar zoals door Guido reeds aangehaald: alles moet je nog eens afzonderlijk betalen (tafels, stoelen, decoratie, ...)
Dankjewel iedereen!
Hele mooie locatie, wij zijn het ook nog maar net gaan bezichtigen. Alleen het prijskaartje valt tegen : €3000 en zoals hierboven ook vermeld: je moet alles nog zelf regelen, want ze hebben geen tafellinnen, geen bestek, geen borden, geen glazen, ...De eigenaar heeft nog een locatie: de beekhoeve in Neerlanden. Wij zijn hier ook gaan kijken. Deze is wel kleiner, maar heeft een hele mooie zaal en kost €1500.Onze voorkeur neigt naar de beekhoeve, maar we moeten dan eerst eens uitdokteren of we dat allemaal geregeld krijgen met cateraar en hoeveel dat dan allemaal nog kost om tafellinnen en dergelijke te huren ...
We gaan eind deze week nog eens met de ouders kijken (daar kwamen we niet onderuit ;-) ) maar in ons hart is de beslissing al gemaakt vrees ik: we gaan toch voor het kasteel van hoen gaan. Ondanks het kostenplaatje. We verwachten veel volk, de beekhoeve is daarom te klein... En wat ik ook handig vind zijn de gastenkamers in het kasteel, dat je na je feest gewoon de trap op moet lijkt me zalig... We hakken deze week nog de knoop door!
Wij zijn ook aan het nadenken om in het Kasteel van Hoen te trouwen. Het zal wel in december zijn. Gaat het dan niet te koud zijn daar?
Dag Hanne, wij zijn er natuurlijk nog maar alleen op warme dagen geweest... Maar de receptiehal heeft vloerverwarming en de zaal luchtverwarming. Dus je kan al verwarmen. En als je redelijk veel volk in de zaal zet warmt het sowieso nog wat extra op. Ik denk dat je je niet veel zorgen moet maken...