Terug naar overzicht
Ik ben nogal voorstander van 'maak-je-eigen-regeltjes', dus als jij dat wil, moet je dat gewoon doen...Zo zal mijn metekindje de ringen wel brengen, maar hebben we officieel geen bruidskindjes... Maar hij en zijn zusje zitten wel mee in de suite, omdat ik dat wel belangrijk vind. Ik hou dus niet zo'n rekening met wat gebruikelijk is eigenlijk :-) Gewoon doen waar jij zin in hebt - al die regeltjes, zeg... 't is jullie dag!! ;-)
Ik heb twee getuigen en mijn partner heeft er ook twee. Wij laten alle kinderen van iedereen die in de suite zitten meelopen. Mijn zoontje zal de dringen dragen en mijn neefje zal of mijn sleep ophouden, of met confetti gooien (bij gebrek aan een bloemenmeisje, helaas) Dan zijn mijn twee getuigen ook nog een maand na elkaar uitgerekend (de een in september dit jaar, en de ander in oktober) en zelfs die kindjes, die waarschijnlijk nog te jong gaan zijn om in stoet te lopen, doen mee op de arm van hun mama. Wat voor rol ik die allerkleinste ga geven dat weet ik nog niet, maar ik ben persoonlijk van mening dat alle kindjes op ons huwelijk welkom zijn, en al zeker van de mensen die voor ons belangrijk genoeg zijn om in de suite mee te gaan. Maar natuurlijk heeft Nadia gelijk, iedereen doet waar hij/zij zich het beste bij voelt, willen jullie dat dan is dat oké, maar als jullie dat niet willen is dat ook oké. Tegenwoordig is er niets meer echt 'gebruikelijk', mensen doen gewoon wat voor hun het beste en aangenaamste is. En dat hoort ook zo.
Hoi,onze neefjes: 4 maand en 2,5 jaar 'liepen' ook mee in de suite. Nuja, in de buggy :-)Ik had ook eventjes getwijfeld vooraf maar zo ziet de suite er heel leuk en speels uit. En iedereen straalt want hun kinderen waarop ze zo trots zijn lopen bij hen!
Dat is duidelijk: de drie neefjes gaan mee in de suite.Bedankt dames voor jullie mening!!