Nu Online
Momenteel zijn er 380 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

neefjes mee in suite?

7-8-2013 8:28:38
Lieve medebruidjes en -gommetjes,

Onze trouw is pas volgend jaar in mei en ik heb dus nog wel tijd maar toch zit ik met een praktische vraag ivm de suite.
Ik had deze volgorde in gedachte voor de suite: eerst mijn man met mijn schoonmama, dan mijn schoonbroer (getuige man) + vriendin, schoonzus + man, mijn oudste zus (mijn getuige) + vriend, jongste zus (mijn getuige - is voorlopig single), onze dochtertjes voor mijn papa en ik.
Mijn vraag: laten jullie de kinderen van jullie broers/zussen meelopen in de suite? Mijn oudste zus heeft 2 zoontjes (dan zullen ze 4 en 6 jaar zijn) en mijn schoonzus heeft een zoon die dan bijna 8 jaar zal zijn.
Onze dochtertjes (tegen dan 4 en 6 jaar) zullen bruidsmeisjes zijn maar ik zie het niet zitten om extra drie bruidsjongens te hebben...
Ik zou hen wel mee in de suite willen maar weet niet of dit gebruikelijk is?

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Groetjes,
Annelies

Annelies
24-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 635

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik7-8-2013 8:59:48

Ik ben nogal voorstander van 'maak-je-eigen-regeltjes', dus als jij dat wil, moet je dat gewoon doen...
Zo zal mijn metekindje de ringen wel brengen, maar hebben we officieel geen bruidskindjes... Maar hij en zijn zusje zitten wel mee in de suite, omdat ik dat wel belangrijk vind.
Ik hou dus niet zo'n rekening met wat gebruikelijk is eigenlijk :-) Gewoon doen waar jij zin in hebt - al die regeltjes, zeg... 't is jullie dag!! ;-)

Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik7-8-2013 9:06:29

Ik heb twee getuigen en mijn partner heeft er ook twee. Wij laten alle kinderen van iedereen die in de suite zitten meelopen. Mijn zoontje zal de dringen dragen en mijn neefje zal of mijn sleep ophouden, of met confetti gooien (bij gebrek aan een bloemenmeisje, helaas) Dan zijn mijn twee getuigen ook nog een maand na elkaar uitgerekend (de een in september dit jaar, en de ander in oktober) en zelfs die kindjes, die waarschijnlijk nog te jong gaan zijn om in stoet te lopen, doen mee op de arm van hun mama. Wat voor rol ik die allerkleinste ga geven dat weet ik nog niet, maar ik ben persoonlijk van mening dat alle kindjes op ons huwelijk welkom zijn, en al zeker van de mensen die voor ons belangrijk genoeg zijn om in de suite mee te gaan.

Maar natuurlijk heeft Nadia gelijk, iedereen doet waar hij/zij zich het beste bij voelt, willen jullie dat dan is dat oké, maar als jullie dat niet willen is dat ook oké. Tegenwoordig is er niets meer echt 'gebruikelijk', mensen doen gewoon wat voor hun het beste en aangenaamste is. En dat hoort ook zo.

Joke
27-7-2013
 Meld misbruik8-8-2013 22:24:55

Hoi,

onze neefjes: 4 maand en 2,5 jaar 'liepen' ook mee in de suite. Nuja, in de buggy :-)
Ik had ook eventjes getwijfeld vooraf maar zo ziet de suite er heel leuk en speels uit. En iedereen straalt want hun kinderen waarop ze zo trots zijn lopen bij hen!

Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik8-8-2013 22:37:13

Dat is duidelijk: de drie neefjes gaan mee in de suite.
Bedankt dames voor jullie mening!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...