Terug naar overzicht
Eerlijk gezegd zou ik voor het laatste gaan. Het is net iets origineler dan de eerste, en ik vind de tekst ook mooier... Ben zelf ook een Evanescence fan :)
Bart Peeters heeft ook een heel mooi duet met Hannelore Bedert: 'Zonder Woorden'.Dit nummer heb ik reeds als openingsdans gehad.Groetjes,Thierry Heldenberghwww.trouwfuif.com
Duet met Hannelore Bedert is inderdaad héél mooi.Wij hadden niets of niemand in de kerk, live gespeeld door mijn hubbie. En hoeveel ik van je hou als openingsdans... Dus ik ben niet objectief om advies te geven :-)
Bij ons gaat mijn nichtje 'Zonder Woorden' zingen op onze vrijzinnige viering, vind ik zoooo mooi!
Zou voor het laatste gaan, ze zingt geweldig mooi , is een mooie tekst en origineel :) Succes met je keuze
Goed dansen kan je niet in één middag leren. Daarvoor moet je vele uren oefenen op de vloer. Echter de makkelijkste dans is de Engelse Wals. Als je het beginnersprogramma correct uitvoert ziet het er best heel goed uit. Jullie liedje ken ik niet maar op Engelse wals is veel romantische muziek te vinden. Ben je eenmaal verslingerd aan dansen dan laat het je niet meer los. Het zou jammer zijn als je een paar pasjes leert voor je openingsdans en daarna niet meer doorzet. Zelf dans ik mijn hele leven al en heb mijn vriendin leren kennen op de vloer en dans al 15 jaar met veel plezier samen.