Terug naar overzicht
Goh, ik heb wat prijzen vergeleken en op styleyourwedding.be waren die champagneglaasjes (we wilden per sé die :d) het goedkoopst, dus heb ik ze daar gekocht. Heel tevreden van, maakten geen vlekken op mijn kleed, snel geleverd, niks stuk, en een extra cadeautje in de doos :-)En anders bij Ava / Atita en dergelijke eens kijken?
Kijk eens op 2dehands. Veel bruidjes hebben er over en verkopen ze X
Hey Jessie, bedankt voor de tip! Tis ook best goedkoop, 25 euro voor 48 stuks..Maar gaat zo een bellenblazer lang mee eigenlijk, want er zit niet veel in natuurlijk..
of koop ze in de action , en maak bij vistaprint jullie eigen stickers ofzo :D en plak ze daarop..
idd ik ging net als margot voorstellen dat je in de zeeman of action goedkope bellenblazers moet gaan halen en dan zelf stickers maken, komt vast veel goedkoper uit
Vraag me af of de goedkopere geen plekken maken op de kleren? Volgens Jessie maken de andere er alvast geen of zou daar allemaal hetzelfde zeep inzitten?!Iemand ervaring mee!
ik trouw de 7-9-2013 & paar dagen erna zal ik een topic erover maken .. :-)
Ik heb vandaag toevallig zo een goedkope vast gehad en er stond bij de korte uitleg dat het inderdaad vlekken kan maken..En na wat prijsvergelijkingen komen die uit de Action/zeeman e.d toch duurder uit, want die van Styleyourwedding.be vraagt maar 10 euro voor 24 stuks..
Bij ons hebben ze gediend om ipv rijst iets anders te "gooien" (de chiro had toch rijst mee maar soit :d). Wij hadden vorig jaar al eens een doos gekocht om ze te testen en we hebben ons echt als kleine kinderen gedragen :-) Heb ze tegen een aantal witte kledingstukken en zo geblazen, en we hebben er ons toch efkes zoet kunnen mee houden. Hangt er een beetje vanaf wat je er allemaal mee wil bereiken he. Bij ons diende 't dus alleen bij 't buitenkomen van de kerk maar heb gehoord dat de kids er nadien nog lang mee gespeeld hebben (en sommige volwassenen ook :d).