Terug naar overzicht
hoe groot zijn ze en hoeveel heb je er?
Hey Angelique,Hoeveel vraag je ervoor en over hoeveel stuks gaat het aub? Eventueel mag je me mailen op inelammertyn@hotmail.com.Bedankt!
Ik zou ook graag dezelfde info als Jolien en Ine bekomen. :-) Je mag me mailen op sanne.soetemans@hotmail.com
het zijn er 10 voor 10euro
feestreglement zit er ook nog in
Hoe groot zijn ze juist?
Dag AngeliqueMerci voor je antwoord. Aangezien ik er minstens 20 nodig heb, zal ik passen voor je aanbod. Kwestie van uiteindelijk geen allegaartje te hebben hé :)Thanks!
gelijk op de foto
van waar ben je?
zelzate oost vlaanderen
kan je langs beide kanten een reglement steken?
idd langs beide kanten bruikbaar
Tof idee... Zou je het reglement zelf ook willen delen? Zijn de kaders nog te koop? Waar heb je ze gekocht, of van welk merk? Bedankt
hey reglement zit nog in de kaders dus wie ze koopt krijgt deze erbij :-) ... ja ik heb de kaders nog te koop staan ... heb ze in ikea gekocht ..
angelique, hou je ze even in optie? ik geef je vanavond een seintje!
ok geen probleem... :-)
Ja was daarstraks bij Ikea, heb ze gezien. Nu waren ze daar enkel in het wit.
hier in het rood :-)
Ine en andere medebruidjes,Ik heb 20 witte kaders die ik gebruik op ons trouwfeest. Na het feest heb ik ze niet meer nodig. Als je geïnteresseerd bent, wil ik ze aan de kant houden!Grts
angelique'ske, tzal pas vandaag zijn dak iets kan laten weten - twas gisteren razend druk, maar vandaag hou ik mijn hubbie in spé tegen :-)
ok geen probleem :-)
hey Angelique, wij kopen ze over!stuur je me een mailtje op juf-anneleen@hotmail.com dan kunnen we verder afspreken :-)