Nu Online
Momenteel zijn er 606 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

sint jansbergklooster

7-8-2013 14:15:58
Dag allemaal
heeft iemand ervaring met het sint jansbergklooster in Zelem. Kunnen jullie mij meer vertellen over de kostprijs van de zaal, kapel, catering per persoon,...
Eigenlijk willen we graag een tuinfeest organiseren maar gezien het weer hier niet echt voorspelbaar is moeten we dan een tent voorzien wat ook erg kostelijk is. Misschien iemand daar al ervaring mee?
Groetjes
Lene

Anneleen
1-1-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1268

mona
27-7-2013
 Meld misbruik7-8-2013 15:07:52

Ik heb er vorig jaar een trouwfeest meegemaakt. De barbecue stond toen buiten, maar het buffet wel binnen. Als je daar je feest geeft zou ik geen tent voorzien, de zaal is er toch al voor slecht weer? Je kan wel een combinatie van buiten en binnen doen, vb. ontvangst met receptie buiten en het eten binnen? In België weet je toch nooit...

Het was daar een heel tof feest, wij zijn er ook prijs gaan vragen: er zijn formules voor elk budget, hangt er wat vanaf wat je wil, alles kan eigenlijk. We vonden dat je wel veel trapjes en drempeltjes moest doen tussen de buffetzaal en de feestzaal, dat was voor ons een van de redenen om deze zaal niet te nemen, maar uiteindelijk was dat ook maar een detail. Ben ervan overtuigd dat je er een mooi feest kan geven, we hebben ons er toen goed geamuseerd en best lekker gegeten. Je kan er ook mooie foto's laten nemen in de kapel en andere ruimtes van het klooster waar nog oude heiligenbeelden staan etc.

mona
27-7-2013
 Meld misbruik7-8-2013 15:08:21

Voor de prijzen kan je hen gerust mailen of eens langsgaan voor de prijslijsten van de verschillende formules...

Annelyn
27-9-2013
 Meld misbruik8-8-2013 9:42:58

De locatie is inderdaad heel mooi. Er zijn heel wat formules mogelijk die je via mail gewoon krijgt toegestuurd. De reden dat we uiteindelijk niet voor de zaal kozen was omdat het eten daar zelf niet klaargemaakt werd. Met een bbq is dit ind al anders dan wanneer je een hele maaltijd aan tafel gaat serveren. Veel succes!

eva
9-8-2014
 Meld misbruik9-8-2013 9:03:49

Hoi,

Ik heb daar denk ik de prijzen van op mail...

Grtjes

Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik9-8-2013 14:16:45

Wij zijn getrouwd in Sint-Jansbergklooster en zeer tevreden! Het is ondertussen al wel een tijdje geleden, dus onze prijzen zijn wellicht niet actueel meer, maar we waren heel content over de begeleiding, het eten, ... Zo was er nog heel veel dessert over en kwamen ze zelf vragen of het ok was dat ze dat lieten staan voor tijdens het avondfeest, schonken ze rijkelijk de glazen vol (en het is niet per fles te betalen!), werd de zaal heel mooi versierd, ...

We vielen onmiddellijk op de mooie omgeving en omkadering en hebben geen seconde spijt gehad van onze keuze. We hebben destijds ook een van de 'paters' een act laten doen en dat viel bij de gasten enorm in de smaak.

Enig minpuntje (toen): je zit vast aan hun cateraar en eigenlijk ook aan het Blue Moon DJ Team, maar eigenlijk waren hun diensten ook dik in orde.

mona
27-7-2013
 Meld misbruik9-8-2013 14:20:26

Het trouwfeest dat ik in Sint-Jansbergklooster meegemaakt heb was met eigen DJ, was een kennis van het koppel...

Lene
1-1-2013
 Meld misbruik10-8-2013 20:38:46

Bedankt voor jullie reacties meiden! Ik heb intussen de prijzen via mail verkregen en we gaan er wel eens een bezoekje brengen denk ik. Ik denk ook nog altijd over de heerlijckyt van elsmeren. Heel erg mooie locatie vind ik maar wel vrij duur om te huren en dan moet je eigen cateraar al derest nog regelen. Ik heb ze nu toch even gemaild om eens langs te gaan en het geheel te bekijken want het blijft toch door mijn hoofd spoken!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info