TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
mona
27-7-2013
|
7-8-2013 15:07:52
Ik heb er vorig jaar een trouwfeest meegemaakt. De barbecue stond toen buiten, maar het buffet wel binnen. Als je daar je feest geeft zou ik geen tent voorzien, de zaal is er toch al voor slecht weer? Je kan wel een combinatie van buiten en binnen doen, vb. ontvangst met receptie buiten en het eten binnen? In België weet je toch nooit...
Het was daar een heel tof feest, wij zijn er ook prijs gaan vragen: er zijn formules voor elk budget, hangt er wat vanaf wat je wil, alles kan eigenlijk. We vonden dat je wel veel trapjes en drempeltjes moest doen tussen de buffetzaal en de feestzaal, dat was voor ons een van de redenen om deze zaal niet te nemen, maar uiteindelijk was dat ook maar een detail. Ben ervan overtuigd dat je er een mooi feest kan geven, we hebben ons er toen goed geamuseerd en best lekker gegeten. Je kan er ook mooie foto's laten nemen in de kapel en andere ruimtes van het klooster waar nog oude heiligenbeelden staan etc.
|
|
mona
27-7-2013
|
7-8-2013 15:08:21
Voor de prijzen kan je hen gerust mailen of eens langsgaan voor de prijslijsten van de verschillende formules...
|
|
Annelyn
27-9-2013
|
8-8-2013 9:42:58
De locatie is inderdaad heel mooi. Er zijn heel wat formules mogelijk die je via mail gewoon krijgt toegestuurd. De reden dat we uiteindelijk niet voor de zaal kozen was omdat het eten daar zelf niet klaargemaakt werd. Met een bbq is dit ind al anders dan wanneer je een hele maaltijd aan tafel gaat serveren. Veel succes!
|
|
eva
9-8-2014
|
9-8-2013 9:03:49
Hoi,
Ik heb daar denk ik de prijzen van op mail...
Grtjes
|
|
Katrien
8-9-2008
|
9-8-2013 14:16:45
Wij zijn getrouwd in Sint-Jansbergklooster en zeer tevreden! Het is ondertussen al wel een tijdje geleden, dus onze prijzen zijn wellicht niet actueel meer, maar we waren heel content over de begeleiding, het eten, ... Zo was er nog heel veel dessert over en kwamen ze zelf vragen of het ok was dat ze dat lieten staan voor tijdens het avondfeest, schonken ze rijkelijk de glazen vol (en het is niet per fles te betalen!), werd de zaal heel mooi versierd, ...
We vielen onmiddellijk op de mooie omgeving en omkadering en hebben geen seconde spijt gehad van onze keuze. We hebben destijds ook een van de 'paters' een act laten doen en dat viel bij de gasten enorm in de smaak.
Enig minpuntje (toen): je zit vast aan hun cateraar en eigenlijk ook aan het Blue Moon DJ Team, maar eigenlijk waren hun diensten ook dik in orde.
|
|
mona
27-7-2013
|
9-8-2013 14:20:26
Het trouwfeest dat ik in Sint-Jansbergklooster meegemaakt heb was met eigen DJ, was een kennis van het koppel...
|
|
Lene
1-1-2013
|
10-8-2013 20:38:46
Bedankt voor jullie reacties meiden! Ik heb intussen de prijzen via mail verkregen en we gaan er wel eens een bezoekje brengen denk ik. Ik denk ook nog altijd over de heerlijckyt van elsmeren. Heel erg mooie locatie vind ik maar wel vrij duur om te huren en dan moet je eigen cateraar al derest nog regelen. Ik heb ze nu toch even gemaild om eens langs te gaan en het geheel te bekijken want het blijft toch door mijn hoofd spoken!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|