Nu Online
Momenteel zijn er 605 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kerkversiering

7-8-2013 14:38:29
Met nog 2 dagen op de teller hehe denk ik aan de kerkversiering.
Het altaar stuk is besteld, ook de loper zal er liggen
alleen weet ik niet goed wat ik aan de stoelen wil hangen.
De stoelen waar de familie zit ga ik met tule een slinger maken en misschien een strikje.
Maar de rest van de stoelen pff geen idee...

Als je zelf bloemen wil hangen blijft dit dan wel mooi tot de volgende dag?

Sabrina
10-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 989

mona
27-7-2013
 Meld misbruik7-8-2013 15:12:30

Misschien stoffen of papieren bloemen? Witte ballonnen? Gipskruid met een wit strikje rond? (Denk dat gipskruid wel vrij lang mooi blijft, of vergis ik me?)

Lijkt me ook geen must. Is alleen weer extra stress om niet te vergeten om te gaan ophangen en je moet het achteraf ook weer (laten) weghalen. Wij hadden een trouw met weinig franjes en 'k vond dat heel relax! Het gaat niet om de franjes, maar om jou en je (toekomstige) man. :-)

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik7-8-2013 20:23:32

Als je de bloemetjes in pipetjes stopt dan houden ze het wel tot de volgende dag hoor..

Hier had ik aan de ene stoel een bloemetje en bij de volgende stoel een soort windlicht met kaars in naast de stoel staan.

Margot
4-10-2014
 Meld misbruik7-8-2013 22:31:21

Hey Sofie,

Ik ben persoonlijk ook helemaal weg van kaarsen/windlichten en ben ook van plan om dit in onze viering te gebruiken.
Ik heb immers deze week reeds de sfeerlantaarns hiervoor gekocht.

Indien je toch graag met bloemen werkt, zou ik ze persoonlijk ook in een pipetje steken zodat ze het zeker tot de volgende dag kunnen uithouden ! Verder vind ik sober toch nog altijd mooier dan vele,grote, bombastische bloemen aan de stoelen te hangen, maar dit is natuurlijk een zeer persoonlijke keuze :-)

Sabrina, heb je toevallig mijn persoonlijk berichtje aangekregen via dit forum ? :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...