Nu Online
Momenteel zijn er 271 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsmodeshow??? Waar? Wanneer?

5-12-2006 23:34:38
Dag dames (én de enkele mannen op deze site ;-))
wij hebben beslist om volgende zomer te trouwen dus nu zijn we volop met de voorbereidingen bezig. Tot hiertoe ligt enkel de zaal nog maar vast dus nog héél véél te doen...maar hoe lang vooraf moet je nu eigenlijk je trouwkleed bestellen? Zou nog graag eens eerst naar een modeshow gaan, kan er iemand zeggen waar en wanneer er nog ergens de komende maanden doorgaan? Goede adresjes van winkels in de provincie Antwerpen zijn ook meer dan welkom!
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Groetjes,
Ilse

ilse

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 486

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik6-12-2006 7:59:55

Dag Ilse,

Volgens mij is er in januari de huwelijksbeurs in de Expo in Gent, ik ben daar vorig jaar met mijn beste vriendin geweest om wat ideetjes op te doen. Daar was ook een modeshow van de verschillende merken.
Ik heb gezien dat er in november al enkele modeshows zijn geweest en dat er in de loop van januari - februari weer een aantal winkels zijn die opendeurdagen houden.
Ikzelf ben zaterdag voor het eerst naar bruidsjurken gaan kijken bij Cermo in Turnhout. Daar is het echt de moeite. Je krijgt echt elke jurk te zien die in de winkel hangt en mag echt alles passen wat je maar wil. Ik ben 3u30 aan het passen geweest. Ik ga de 16de terug, zodat mijn papa het kleed ook eens in het echt kan zien en dan worden ook alle maten opgenomen. (bij Cermo moet je wel een afspraak maken).
Ik was eigenlijk ook van plan om naar JPC Collections in Antwerpen te gaan kijken maar heb mijn droomjurk nu al gevonden dus over die winkel kan ik niets zeggen. Ken hen ook van in de bruidtijdschriften.
De verkoopster bij Cermo zei me dat ik +/- 5maanden moet rekenen om mijn jurk volledig in orde te krijgen, maar ik denk dat het ook wel wat sneller kan hoor.
Wanneer trouwen jullie juist? Wij op 16juni, hebben gisteren definitief beslist in welke zaal het feest zal plaatsvinden, hadden 3 opties lopen voor de 16de, maar hebben nu voor ons de perfecte zaal gevonden.

Nog veel plezier met het voorbereiden!!!
Groetjes,
Véro

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik6-12-2006 8:30:54

Hey,

De meesten zeggen dat je 6 maand op voorhand moet gaan kijken.
Dat is vooral belangrijk omdat uw kleed soms nog moet besteld worden en dan nadien misschien nog aangepast.

In januari is er inderdaad de beurs in Gent (met modeshow), maar misschien zijn er nog wel beurzen. Maar niet bij elke beurs is er een modeshow.

Qua winkels in Antwerpen kan ik je 'Le Chapeau' aanraden.
Op dit forum staat daar veel positiefs over. Ik ben er zelf ook geweest en het is een echte aanrader.

Groetjes, Sissi

Sandrine
13-10-2007
 Meld misbruik6-12-2006 11:40:25

Hallo Ilse, in Melsele heb je couture Jetty, een zéér professionele en lieve, behulpzame dame (werkt op afspraak). Je hebt ook Jagré in A'pen, zij werken niet op afspraak, je moet dus een beetje geluk hebben met de timing, maar zijn ook zeer behulpzaam en hebben goede ideeën. Beide hebben o.a. veel jurken van Ian Stuart. Veel succes

Siska
10-3-2007
 Meld misbruik6-12-2006 12:47:54

In januari zal er waarschijnlijk wel weer een grote modeshow zijn van Boetiek Maya (hemiksem). Die modeshow gaat door in de jachthoorn in Wilrijk. Het is echt wel een aanrader want er worden ontzettend veel jurken getoond. Je moet wel zien dat je op voorhand een kaart reserveert en er ruim op voorhand aanwezig bent want het is bij wijze een stormloop op het moment dat de deuren opengaan voor een goed plekje. Maar de modeshow zelf is echt wel in orde.

De winkel zelf is nogal klein en Maya is soms nogal bazig tegenover haar personeel maar ze weet wel waarmee je staat. Ze kent echt wel haar vak.
Ik heb mijn jurk daar dus gekocht (voor de modeshow). Nu wachten op de eerste pasbeurt!!!

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik6-12-2006 13:06:29

Ik kan me volledig aansluiten bij Siska: de modeshow van Maya is gewoonweg SUPER. De show duurt echt heel lang, er wordt heel veel getoond. Je kan ook meteen prijzen ervan opvragen.

Het winkeltje zelf is inderdaad piepklein, en Maya zelf is inderdaad nogal bazig, je mag je door haar echt niet laten overdonderen.

Wel ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat mijn aankoop bij Maya niet zo leuk is afgelopen. Toen ik thuiskwam met mijn jurk, bleken er een aantal vlekjes op het kleed te zitten. Zij ontkende dat er iets mee was gebeurd, dat het kleurschakkeringen waren.
Maar, na reiniging bij de droogkuis waren "de kleurschakkeringen" weg... toch straf he?!

In ieder geval, ik zou zeker naar haar modeshow gaan kijken, het is gewoon superplezant.

groetjes
Katrien
67 dagen getrouwd

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik6-12-2006 13:08:57

Ah ja, de show gaat door op 21 januari om 14u30, in zaal De Jachthoorn in Kontich.
Je moet wel reserveren.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info