Terug naar overzicht
Rommelmarkten! Soms zijn het gedrochten, maar je kan ze spuiten in de gewenste kleur en meestal zijn ze niet zo duur...
En kringloopcentrum?Haken kan je misschien aan familie vragen of een tafelkleed te haken? Of aan een school? Sommigen doen dat mss tegen een kleine vergoeding?
Hej wij hebben gewerkt met zo antiek uitziende foto kaders van de action, goud kleurig wij trouwen nu zaterdag (hebben er een 3 tal A4 rest gewoon foto formaat) indien je wenst wil ik je wel een foto sturen wil ze wel verkopen groetjes
ging idd voor de fotokaders ook action vermelden, soms vind je daar ook ouderwetse fotokaders terug.Voor die gehaakte tafelkleedjes, mss kan je op facebook op zoek gaan naar haakclubjes en daar mensen aanspreken die voor jou enkele tafelkleedjes willen maken. Tis maar een idee hé.Veel succes
In plaats van gehaakte tafekleedjes misschien de papieren versie nemen? In het engels heten die 'doilies', wij noemen dat gewoon kantjes :p ik vind dat die er ook stijlvol en wat vintage uitzien. En inderdaad, leve de Action!
Op de vossenmarkt in Brussel!
Hoi, Deze ochtend toevallig een action gepasseerd en ja hoor .. 20 kaders rijker. Die doillies hebben we in papier van Ava .. Weet alleen nog niet of ik het zal gebruiken .. Nu nog op zoek naar pluimen en veren :o))