Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelversiering : vintage

7-8-2013 17:48:38
Eind november doen wij een avondfeest in Jaren 20 Stijl.
Initieel was het de bedoeling dat ik op zoek zou gaan naar hele oude foto-kaders én gehaakte tafelkleedjes.
Ondertussen ben ik ontnuchterd, een gehaakt tafelkleedje in een kringloopwinkel kost nog best veel geld (hebben er een 20-tal) nodig ..
Maar, ook een antiek foto-kader (voor bijv. een A4) lijkt moeilijk.
Zijn er hier mensen die ook gewerkt hebben met oude A4-kaders ... Waar koop je ze, maak je ze zelf, wat doe je er nadien mee ???

Peggy
30-11-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1540

Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik7-8-2013 17:57:12

Rommelmarkten! Soms zijn het gedrochten, maar je kan ze spuiten in de gewenste kleur en meestal zijn ze niet zo duur...

Ne
28-9-2013
 Meld misbruik7-8-2013 18:22:15

En kringloopcentrum?

Haken kan je misschien aan familie vragen of een tafelkleed te haken? Of aan een school? Sommigen doen dat mss tegen een kleine vergoeding?

Sarah
10-8-2013
 Meld misbruik7-8-2013 22:43:07

Hej wij hebben gewerkt met zo antiek uitziende foto kaders van de action, goud kleurig wij trouwen nu zaterdag (hebben er een 3 tal A4 rest gewoon foto formaat) indien je wenst wil ik je wel een foto sturen wil ze wel verkopen

groetjes

Tamara
28-6-2014
 Meld misbruik7-8-2013 22:46:03

ging idd voor de fotokaders ook action vermelden, soms vind je daar ook ouderwetse fotokaders terug.
Voor die gehaakte tafelkleedjes, mss kan je op facebook op zoek gaan naar haakclubjes en daar mensen aanspreken die voor jou enkele tafelkleedjes willen maken. Tis maar een idee hé.
Veel succes

Silke
24-5-2014
 Meld misbruik8-8-2013 13:21:45

In plaats van gehaakte tafekleedjes misschien de papieren versie nemen? In het engels heten die 'doilies', wij noemen dat gewoon kantjes :p ik vind dat die er ook stijlvol en wat vintage uitzien. En inderdaad, leve de Action!

Carmen
27-4-2013
 Meld misbruik8-8-2013 16:48:52

Op de vossenmarkt in Brussel!

Peggy
30-11-2013
 Meld misbruik9-8-2013 13:38:13

Hoi,

Deze ochtend toevallig een action gepasseerd en ja hoor .. 20 kaders rijker.
Die doillies hebben we in papier van Ava .. Weet alleen nog niet of ik het zal gebruiken ..
Nu nog op zoek naar pluimen en veren :o))

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...