Terug naar overzicht
Best kan je een afspraak maken, dan hebben ze tijd om je alles te laten zien en te laten passen. Ik zou zeker ook je budget zeker vermelden, zodat ze niet met jurken afkomen die te duur zijn. Het is natuurlijk redelijk vroeg, maar vele winkels verkopen hun jurken van deze collectie om plaat te maken voor de volgende collectie. Dat begint zo rond deze periode en duurt nog wel tot eind september.Ikzelf ben bij couture jetty geweest op de grote baan in beveren, maar in Sint-Niklaas is er ook een winkel rechtover het waaslandshopping center, maar ben de naam vergeten.Veel succes.
Best steeds een afspraak maken dan ben je zeker dat ze voldoende tijd en aandacht hebben voor jou. In sint-Niklaas is Boutique Couture tegenover het shoppingcenter. De meeste jurken zitten rond de 700-800€. Ben zelf ook van het waasland en hen mijn jurk besteld bij Youniekbruidsmode in Turnhout. Een 45minuten rijden, maar het meer dan waard.
je kan vrijblijvend eens gaan kijken , maar om te passen toch best een afspraak maken .er zitten altijd wel kleedjes bij voor ieder budget groetjes
ik ben zelf in temse bij couture rachel geweest, ik heb wel geen klasieke witte jurk genomen, maar kwam met stola bij op iets van 800 euro
Mijn kleed komt ook van Couture Rachel in Temse.Ik vind ze daar wel niet super vriendelijk om eerlijk te zijn.Als ik nog vermagerde moest ik de volgende herstelling zelf betalen.Ik snap het wel, daar is veel werk aan maar ge kunt der niet altijd aan doen.Mss is dat standaard om altijd een maat groter te bestellen.Ze had een 38 besteld maar heb normaal 36.Wel zeer correct en goede kennis.Mijn schoonmoeder heeft haar kleed in Brugge gekocht bij Linea.Was ze heel content van.
Hey, mijn kleed komt van Boutique Couture in Sint-Niklaas. Heel betaalbaar en super service. Iedereen schatte mijn kleed meer dan het dubbele van wat ik betaald heb :-) Ze is nu in verlof van 5 augustus tem 1 september. Neem alvast eens een kijkje op haar site en zeker eens bellen voor een afspraak. Succes!