Terug naar overzicht
tattoo
voor mij wordt het een ring, voor mijn vriend een tattoohet mag ook geen juweel zijn dus ook geen horloge met inscriptie ofzo?
tattoo is ook niet echt iets voor ons. En juweel is ook al niet van toepassing.Daarom dat het zo moeilijk is.We houden echt van eenvoud.
Misschien kun je iets iets van emotionele waarde voor jou geven aan je verloofde en vragen dat hij zoiets geeft aan jou. Dus geen nieuwe dingen maar iets dat je al hebt.
misschien alleen dadelijk op eventueel, jullie canvas foto een trouwdatum en die dan mooi ophangen ergens in jullie woning.
Mijn God dat is moeilijk ... Een mooie grote klok? Geen idee!
Een stom idee misschien maar een sleutelhanger?Die hebben jullie waarschijnlijk zo goed als altijd bij dan aan je sleutelbos van auto/fiets of werk? Verder rijkt mijn inspiratie helaas ook niet , niet simpel ..Ben benieuwd of er nog ideetjes komen :-)
hanne , als ik zelf voor een alternatief zou gaan , zou ik hier voor kiezen een gouden of zilveren muntstuk ? met een persoonlijke tekst van jullie .als je dan later toch nog beslist om een juweel te willen , kan je dit verwerken in een halsketting , armband , of aan de achterkant van een horloge .groetjes
Als jullie muziekfans zijn dan kan je zo van die oude vynilplaten laten maken met jullie openingsdansnummer op en een aangepaste hoes
leuke ideetjes, die vynilplaat lijkt me wel leuk of die grote canvas. We hebben nog een plaatsje in ons huisje vrij.Sleutelhanger ook wel leuk.Dank u wel al allemaal, als er nog iemand een idee moest hebben, laat maar horen :)
Mss een idee voor de canvas http://www.notonthehighstreet.com/gorgeousgraffiti/prod...
Hey Debby Dit is echt wel een mooi idee.Dank je wel.
Was op pinterest en kwam dit tegen en dacht meteen aan je post
Hey Debby Wat kwam je tegen?
Hey Hanne, Wat je ook kan doen is een heel leuk origineel gastboek te maken. Bv een bank waar iedereen zijn naam mag op schrijven om in de tuin te zetten. Of een canvas dat waordt samengesteld met vingerafdrukken van de gasten of.... je kan er heel ver in gaan!