Terug naar overzicht
HoiHoi, ikzelf ben afkomstig van Rumbeke, maar woont nu samen in Passendale.Mijn trouw is binnen 2 weken al! Moet nog enkele dingen regelen (muziek voor avondfeest doorgeven aan DJ, de bedankjes verder afwerken e.d.) maar voor de rest is alles al geregeld Voorlopig nog geen stress, van mijn hubbie kan ik dit niet zeggen Wij trouwen in de kerk van Passendale, en het feest gaat door in Saint Germain te Diksmuide.Groetjes!
Amai, echt aftellen dus, bij mij nog zoooooooooooooo lang!Raar dat je hubbie al stress heeft, normaal is het omgekeerd, hihiOver Saint Germain heb ik al heel veel lof gehoord bij het zoeken naar een geschikte locatie voor ons huwelijksfeest. Wij gaan vieren in Salons Leieburcht, we trouwen wel enkel voor de wet.Ik duim voor stralend weer op jullie stralende dag!grtz
@Tamara nog 314 dagen aftellen... Voor jou nog een weekje extra :-) Schoonouders wonen (en hubbie woonde) op een boogscheut van Salons Leieburcht... Wij zijn voor "Oost" gegaan ipv West, omdat we elkaar daar hebben leren kennen (UG) 'en daar ook enkele jaren hebben samengewoond... Mijn familie maakt de overtocht Malaysie-Belgium...qua logies/bezienswaardigheden waren we genoodzaakt het iets verder te zoeken...
en waar gaat het feest bij jullie door Kae?
Hoi Tamara;Wij wonen sinds 2 jaar in Roeselare en trouwen binnen 67 dagen. Ons feest gaat door in Ter Eeste te Roeselare. Wij zijn volop bezig met enveloppes te schrijven. Morgen gaan de 1ste op de post. Groetjes
Hey Viki,prachtige zaal! Wij zijn er ook al geweest voor een trouwfeest en twas er super!Zo leuk dat jij al bezig bent met de enveloppes te schrijven, hier nog maar in de beginfase van het plannen maar toch allemaal zoooooooooooo leuk!
Hallo Tamara, ik ben een bruidje uit Wingene :) Wij trouwen in het gemeentehuis van Wingene en gaan dan gaan feesten in het Sacrament in Roeselare ;)Dat maar rap oktober '14 is!Grtjs
Hey Paulien, het sacrament intresseerde ons ook enorm! Leuke zaal hé