Terug naar overzicht
Bij mij was het ook derde keer goede keer bij Youniek. Heb daar een lange kanten jurn besteld. Dus geen zorgen ze hebben zeker kanten jurken ;-) veel succes en pasplezier
Toen ik naar Youniek ging om een afspraak te maken, moesten we even wachten omdat de vrouw des huizes haar agenda ging halen. We hebben even rondgekeken en inderdaad, er hingen lange kanten jurken. Ik wil namelijk ook een jurk waar zeker kant in komt
Wil mij niet te hard verheugen maar heb zo eengevoel van zaterdag heb ik de jurk gevonden... Vrouwen en hun verwachtingen♡
Sofie, ik heb hetzelfde gevoel voor dinsdag, haha! Gaat wel tegenvallen als het niet is Hou ons op de hoogte zaterdag! Veel plezier/succes!
Hoi Sofie, heel veel succes overmorgen.Bij youniek weten ze wat ze doen, ze gaan je zeker supergoed helpen.Hopelijk vind jij je droomjurk er ook.De mijne komt ook van daar. Ik hoop er morgen in te schitteren ;-).Hou ons op de hoogte he ;-)....Veel succes en plezier met het passen, een tip sta eventueel ook open voor iets anders te proberen, passen kan je zo veel je maar wil :-)enjoy it ... X
Ja erg hè als je met zoveel verwachting naar daar gaat, denk dat het door de vele positieve reacties komt haha.ik hou jullie zeker op de hoogte? Krista je zal zeker stralen en geniet van je dag! Ik heb al verschillende stijlen gepast waarvan ik dacht zoiets wil ik, wat totaal niet bij mij paste denk dat het model wat ik nu voor ogen heb het best bij me past, hoop ik ; )
De pasbeurt bij youniek zit erop, zeer toffe winkel en toffe mensen. Eerst kregen we de uitleg van davy daarna heeft lin mij verder geholpen met het passen.Ik heb verschillende stijlen gepast maar wat ik echt zocht hing er niet.Ik kan natuurlijk wel een jurk laten maken zoals je zelf wil maar dan weet je het eindresultaat natuurlijk niet. De prijzen zijn super en de kwaliteit was ook goed, sommige jurken moeyen echt niet onderdoen voor een duur merk.Ik ga nog een beetje nadenken want ik wil toch dolgraag een kanten kleed....
Jammer dat je je droomjurk nog niet hebt gevonden. Hadden ze er geen kanten kleed of gewoon geen waar je echt naar op zoek was? Succes met de verdere zoektocht!Als je "jouw" jurk niet vindt (of hij is veel te duur) kan je eventueel nog terug naar Youniek gaan he... Zo zou ik denken