Terug naar overzicht
Aaah wat leuk voor je! Geniet er van!Ben al benieuwd naar foto's, haha!
Oh heerlijk dat je je jurk gevonden hebt! Geniet maar van dit fijne gevoel.Mogen we ook weten wat het geworden is?
leuk! Mag ik vragen wat hij kostte?
Ik was ook vandaag bij Koonings :-) Hoe laat was jij? Ik tussen 11 en 12.30u. Fijn he!! En - 50% is mooi meegenomen ;-)
Moet je echt een afspraak maken of kan je gewoon eens binnen gaan?
Afspraak maken, en best bellen want het is extreem druk nu met die actie!
oh, een super gevoel he... geniet ervan.Het gevoel zal alleen nog versterken naarmate jou trouwdatum nadert ;-).
amaaaai ben blij voor jou , want die dag moet je je toch echt goed voelen in je kleedje.Ik heb nog niet eerder gereageerd op een berichtje. Maar ik herken het zoekgevoel want ikzelf mag morgen naar mijn eerste afspraak en de stresskriebeltjes beginnen toch stilletjesaan hun werk te doen.
Dank u allemaal !! Ik ben er vandaag nog niet goed van Tis een rechte, slanke en vloeiende jurk!@ Kim: Ik was om 12u Zeer fijn !!@ Katleen: Ja echt een afspraak maken, online is dit heel gemakkelijk.ZALIG
Ben ik jou dan niet gepasseerd naar de spiegel bij de raam? :-)
Het raam *
@ Kim: zou goed kunnen?? Ik was er met mijn mama en een vriendin Wie had jij meegenomen?
Mama en schoonmama :-)
Hoi Claudia,Wat fijn dat je je jurk gevonden hebt, die 50% is trouwens mooi meegenomen! Afgelopen weekend ben ik tesamen met een vriendin de deco voor de kerk gaan bijeen sprokkelen.. de Casa en Ava op de Genkersteenweg een beetje geplunderd :-) en vervolgens een eerste proefkapsel gaan uitproberen! Dat was van de eerste keer geslaagd, exact wat ik in gedachten had en zeer mooi.. Nu nog iets minder dan 6 maanden wachten op de grote dag.. :-)
wat heb jij van versiering voor de kerk?
Beste Kathleen,ons thema is 'something blue'.. Ik heb enkel voor ivoorkleurig en een hele speciale kleur blauw gekozen in de deco van de kerk. De typische dingetjes zoals rozenblaadjes heb ik vervangen door papieren hartjes. Verder zal de kerk versierd worden met tule en theelichthouders.. Ik ga niet teveel prijsgeven :-) Ben graag origineel in zulke dingen :-)