TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Christel
30-6-2007
|
6-12-2006 12:19:33
Amaai Hilke, wat een verhaal !! Ik vind het heel goed van jou dat je dat hier op het forum gezet hebt zo weten de andere bruidjes ook wat voor een praktijken ze bij DSO hanteren !
Echte horrorverhalen zijn het van dj's , fotografen en zalen die afhaken !
Een schande !
Ik hoop dat het voor de rest toch je mooiste dag van je leven is geweest??
Groetjes Christel
|
|
Hilke
|
6-12-2006 13:00:23
Hey Christel,
onze dag was prachtig. schitterend weer, een zeer goeie ceremoniemeester (www.theweddingplanner.be ), een schat van een fotograaf (www.60.be ) en de voor ons ideale feestzaal (De Montil). allemaal aanraders! behalve de dj. maar die heeft het feest gelukkig niet kunnen bederven!
groetjes, Hilke
|
|
sofie
19-5-2007
|
6-12-2006 13:00:28
Hoi,
Dit is wel even schrikken. Wij hebben Manu en compagnie vastgelegd voor de kerk, de receptie en ook voor het avondfeest. Bij de kennismaking kwam hij echter heel professioneel over.
Mvg sofie
|
|
Hilke
|
6-12-2006 13:02:31
Hey Sofie,
bij ons kwam hij op de voorbespreking ook heel professioneel over hoor! we hadden een goed gevoel als we naar huis gingen. tot 2 dagen voor het feest! een goeie raad: lees het contract tot op de comma! wij hebben nog klachten opgevangen... maar voor hetzelfde geld, is het bij jullie perfect in orde!
groetjes, Hilke
|
|
Veerle
|
6-12-2006 13:11:33
Dag Hilke,
oei, ook even schrikken inderdaad. Want wij hebben ook DSO Music geboekt... Maar enkel voor live-muziek tijdens onze kerkelijke trouw, onze DJ op de feest is iemand die aan onze zaal gebonden is en dat al jaren doet. Nochthans kwam Manu, zoals Sofie zegt, zeer goed over, ook bij ons. En andere commentaren op dit forum waren ook steeds postief. We zullen wel zien hoe het loopt... Ons contract is getekend, dus ik denk er het beste van. En geef hen tot nu toe het voordeel van de twijfel. Maar het is inderdaad zeer jammer voor jullie, zeker op wat jullie mooiste dag moet zijn!
Groetjes,
Veerle 25/08/07
|
|
Hilke
|
6-12-2006 13:54:37
DSO werd ons aangeraden door onze ceremoniemeester. hij werkt er al een poosje mee samen. maar ook hij had al een aantal negatieve reacties gekregen over de professionaliteit. maar in andere gevallen heeft hij natuurlijk ook al heel positieve reacties gekregen. voor ons heeft hij afgedaan en wij zullen hem afraden aan onze trouwlustige vrienden.
nog een goeie raad: geniet van alle voorbereidingen en laat de dag zelf door niemand verpesten!
mvg Hilke
|
|
Karen
22-12-2006
|
6-12-2006 14:26:07
OOO wat lees ik nu weer. Nog 2 weken te gaan en tis onze buurt om te trouwen. Wij hebben DSo ook onmiddellijk geboekt bij onze eerste afspraak! Nu krijg ik schrik!
Wat we wel al hebben gemerkt is dat hij inderdaad niet goed weet wat hij in zijn contract schrijft! Want met ons had hij afgesproken om tijdens de receptie al wat op zijn piano te tokkelen, nu ik heb daar een goede week aan herrinerde zei hij ook dat hij dan nog 100 euro extra zou moeten aanreken. terwijl we het ganse bedrag al maanden hebben betaald. Ik heb hem gemaild en gezegd dat dit in ons contract stond allemaal voor dezelfde prijs en hij heeft dit ook toegegeven!
Dus laat ik ma hopen dat het bij dit ene geval blijft!
Groetjes Karen 22.12.2006
|
|
Hilke
|
6-12-2006 14:38:18
Bij ons begon hij plots over het betalen van overuren en dit vanaf 3u. die overuren waren op de avond zelf cash te betalen. het volledige bedrag was al volledig overgeschreven. dit was niet afgesproken in het contract (all-in tot 5u). maar hij beweerde dat het contract met mijn medeweten was aangepast... ik vind hem onbetrouwbaar. heb dit ook gemeld aan onze ceremoniemeester en die staat volledig achter onze klacht.
probeer hem gewoon op voorhand nog es te herinneren aan het contract.
veel succes! ps: de vervang dj die gestuurd werd door dso was best ok hoor! we hebben een fijn feest gehad.
|
|
Thierry
|
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|