Terug naar overzicht
Hey Jasmijn, Ik ben blij dat je dit even meld want wij zijn ook van plan om onze ringen daar te bestellen :). Groetjes
wij hebben voor zilveren met briliant gekozen en ze zijn echt super mooihttp://www.sieradenludoonline.be/trouwringen/zilver/z10... alleen het deel dat mat is op de foto is in het echt niet zo mat maar dat was nze hoop ook een beetje :)
Hallo Heb ook mijn ringen bij sierraden Ludo gekocht en zeer tevreden van. Ik ben ze zelf wel in de winkel gaan bestellen. Groetjes jessica
Dank je voor de tip :D hebben net onze ringen gevonden :D
Hey Cindy, welke zijn het bij jou geworden?Ik ben dankzij dit forum ook op de site van Sieraden Ludo gekomen en we rijden er straks eens naar toe.Weet er trouwens iemand of 8 of 9 karaat even goed is als 14 of 18?
8 of 9 karaat is minder goud maar is gewoon steviger hoe meer goud hoe plooibaarder Het is wat je zelf kwa smaak en budget het mooiste vind.
Bedankt!En het is dus niet zo dat er op een ring van 8 of 9 karaat sneller krassen op komen of zo?
neen het is eigenlijk hoe hoger de karaat is hoe sneller er krassen op komen :)
Wij komen net terug van Sieraden Ludo en... ineens ringen besteld!Zo'n goeie service, zo'n vriendelijke en geduldige man en... Wat een keuze!Allen daarheen zou ik zeggen!Over 3 weken kunnen we ze af gaan halen
super ben blij dat ik met mijn post mensen heb kunnen helpen die nog zouden twijfelen ik heb alleen maar via mail contact gehad en dat was al zo goed dat ik er zeker van ben dat het in real life alleen maar beter is :D
Ik ben jou eeuwig dankbaar Jasmijn
wij hebben net voor specialer gekozen :P en gaan ook eens zelf tot daar omdat da toch net persoonlijker is :D en om de juiste maat te hebben dan :D
Iemand die daar zilveren ringen heeft gekozen? Wij gaan binnenkort kijken :-)
Wij hadden de zilveren ringen nog steeds heel content van :-)