Nu Online
Momenteel zijn er 519 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

origineel ontwerp menu

6-12-2006 12:20:26
Hallo iedereen,
hebben jullie ideeën of tips voor een originele menu? een gewone menukaart vinden we te simpel, we zouden graag iets creatievers hebben (maar toch haalbaar). alle tips zijn welkom! alvast bedankt!

Els
18-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 487

Christine
30-9-2006
 Meld misbruik6-12-2006 12:46:49

Hey,

Mijn nicht die had voor haar trouw haar menu afgedrukt op kalkpapier.
En dan gewoon opgerold met een strikje errond, en dit op tafel gelegd.

Bij ons was de kaart afgedrukt op een A5-blad en dan op een mini-schilder ezel gezet op tafel. Er was wel maar ééntje per tafel. Maar dat was geen probleem.

Groetjes,
Christine

Katleen
8-9-2007
 Meld misbruik7-12-2006 8:57:51

Els,
Begin dit jaar zijn wij naar een trouwfeest geweest waar de menu's in een fles staken. Niet opgerold zodat je het er nog moest uithalen maar je kon de fles in de hand nemen en zo lezen wat er op het papier stond. Vond ik ook wel een leuk idee dit was wel afgestemd op hun thema van de avond (de huwelijkreis). Groetjes Kate

Veroniek

Meld misbruik7-12-2006 9:42:33

Dag Els

Mijn schoonzus had hun menu op kalkpapier gedrukt en geplooid in een vierkant. In dat vierkant had ze dan een glaasje gezet met een kaarsje in.

Was héél gezellig en iedereen mocht het kaarsje + glas meenemen naar huis...

Succes en laat eens weten wat het geworden is!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Marleen

Meld misbruik7-12-2006 14:52:48

Veroniek,
Hoe bedoel je 'kalkpapier in een vierkant geplooid'? Ik kan me het niet goed voorstellen. Is het per persoon een menu? Hoe was het dan juist geplooid?
Groetjes
Marleen
6.7.7

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...