Terug naar overzicht
Hey Sylvia,Van waar ben je en welk schoenmaatje heeft je dochtertje?
Wij zijn van Affligem en ze heeft schoenmaat 23.
oei wat te ver bij me uit de buurt, ging anders es informeren bij de winkel waar ik kijk voor mijn trouwkleed in Torhout (west-vl). Ze hebben er ook een kinderafdeling.Veel succes met je zoektocht.
Mag je zeker doen, zou leuk zijn!Ik heb daar familie wonen, dus kan daar ondertussen ook eens langsgaan :-)Hier in de buurt vind ik niets, dus wil wel wat rondrijden!Alvast bedankt!
ok sylvia, ik hou je op de hoogte!
veel bruidswinkels hebben de mogelijkheid om schoenen op catalogus te kiezen. Ik heb daar ook in gekeken en zag dat daar ook een 3-tal modelletjes voor kindjes in stonden. Deze catalogus ben ik in zeker 3 bruidswinkels tegen gekomen, ik kan alleen niet meer op de naam komen. M.a.w. hoor eens in je bruidswinkel, het is niet omdat je ze niet ziet staan, ze er niet kunnen zijn.
ik zou gaan kijken bij rue de brabant in brussel ;-) hebben heel veel vr trouwfeesten .
idd es navragen in de winkel, ze hebben er catalogussen liggen waar je kan inkijken
Inderdaad, rue de Brabant zou wel een oplossing kunnen zijn.Heb ik ondertussen nogal gehoord. 'k ga morgen eens gaan kijken!
Heb al een paar schoentjes besteld op foto, maar is dik tegengevallen. Dus nu wil ik ze eerst zien voor ik ze bestel of koop.
Schoentjes gevonden!Niet in ivoor, maar past wel bij het kleedje.Toch bedankt voor jullie hulp!
en waar heb je ze nu gevonden sylvia?
In de shopping Basilix te Sint-Agatha-Berchem.Een kinderschoenwinkel, Step by Step.Ben naar de rue de Brabant te Brussel geweest, maar daar heb ik niets gevonden.
ha echt ? :)mja de meeste winkel is beetje verstopt in die galerij :)xx